e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Social Media
Seria: Inne


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2010-12-21
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Social Media

Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (27.92zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.72zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (69.00zł)
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0 (49.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
Social media to ściema (31.20zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (39.90zł)
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0 (69.00zł)
Social media to ściema (39.00zł)
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie (39.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Matematyka z komputerem dla gimnazjum (24.90zł)
Praktyczny kurs SQL. Wydanie II. eBook. Pdf (37.00zł)
Java. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom (39.00zł)
Wyrażenia regularne. Receptury. eBook. Pdf (62.90zł)
Cyfrowe albumy fotograficzne. Ćwiczenia (18.99zł)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach (34.00zł)
Inżynieria oprogramowania w ujęciu obiektowym. UML, wzorce projektowe i Java (129.00zł)
Aplikacje w Delphi. Przykłady. Wydanie III (59.00zł)
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie IV (49.00zł)
PHP 5. Nowe możliwości (39.90zł)
Kompozycja zdjęć. Kreatywna fotografia (49.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Bułgaria. Pejzaż słońcem pisany. Wydanie 5 (42.90zł)
3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (23.90zł)
3D Studio MAX. Biblioteka 3D - wyposażenie wnętrz (39.99zł)
Po prostu Internet Explorer (18.99zł)
ASP.NET MVC 3 Framework. Zaawansowane programowanie (99.00zł)
Excel 2003 PL. Kurs (34.90zł)

NAJLEPSZE projektowanie stron internetowych | impreza | wychowanie dzieci | Grzejniki płytowe Kermi we Wrocławiu Tanie Grzanie grzejniki purmo we wrocławiu Sklep z grzejnikami Wrocław - Tanie Grzanie | mycie okien Piła