e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Social Media
Seria: Inne


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2010-12-21
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Social Media

Godzina dziennie z Facebook marketingiem (69.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0 (69.00zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie (39.90zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (39.90zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (27.92zł)
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0 (49.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Social media to ściema (31.20zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.72zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Social media to ściema (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

ArchiCAD 6 (30.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. eBook. Pdf (23.90zł)
Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV (89.00zł)
Nawyk samodyscypliny. Zaprogramuj wewnętrznego stróża (39.90zł)
Jak działa Linux (59.00zł)
AutoCAD LT 2000i PL. Ćwiczenia praktyczne (10.90zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone (79.00zł)
Slajd:ologia. Nauka i sztuka tworzenia genialnych prezentacji (69.00zł)
PHP4 od podstaw (75.00zł)
Windows 7 PL. Podstawy obslugi systemu (32.90zł)
Programowanie mobilnych stron internetowych z wykorzystaniem systemów CMS (71.20zł)
Facebook Graph API. Tworzenie rozbudowanych rozwiązań we Flashu. eBook. Mobi (37.00zł)
Excel. Funkcje w przykładach. Wydanie II (69.00zł)
ABC MS Office 2007 PL (29.00zł)
Od matematyki do programowania. Wszystko, co każdy programista wiedzieć powinien (37.95zł)
Portrety. Kreatywna fotografia (59.00zł)
Po prostu Office 2007 PL (77.00zł)
Mathcad. Ćwiczenia (18.99zł)
Windows XP. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne (17.70zł)
Twórcze ujęcie natury i krajobrazu. Obudź w sobie fotograficzny zmysł (49.00zł)

NAJLEPSZE projektowanie stron internetowych | impreza | wychowanie dzieci | Grzejniki płytowe Kermi we Wrocławiu Tanie Grzanie grzejniki purmo we wrocławiu Sklep z grzejnikami Wrocław - Tanie Grzanie | mycie okien Piła