e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Social Media
Seria: Inne


Godzina dziennie z Facebook marketingiem

Chris Treadaway, Mari Smith
cena: 69.00 zł
Data wydania: 2010-12-21
stron: 320, miękka oprawa, format: 180x235

więcej na stronie helion.pl

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

  • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
  • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
  • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
  • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
  • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
  • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
  • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
  • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
  • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
  • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
  • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
  • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
  • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
  • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



Cena: 69.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Social Media

E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (39.90zł)
ASP.NET AJAX. Programowanie w nurcie Web 2.0 (69.00zł)
Twitter. Prawdziwa historia o bogactwie, władzy, przyjaźni i zdradzie (39.90zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (39.90zł)
Znajomi na wagę złota. Podstawy marketingu w mediach społecznościowych (67.72zł)
ASP.NET 3.5. Tworzenie portali internetowych w nurcie Web 2.0 (49.00zł)
Social media to ściema (31.20zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (27.92zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (69.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Zarządzanie kryzysem w social media (31.92zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (47.20zł)
Twitter - sukces komunikacji w 140 znakach. Tajemnice narracji dla firm, instytucji i liderów opinii (34.90zł)
Social media to ściema (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

MegaCAD (33.00zł)
Google Picasa. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
Profesjonalne tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie danych. eBook. Pdf (43.90zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (22.00zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (99.00zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
HTML5. Tworzenie gier. eBook. Mobi (52.90zł)
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla szkoły podstawowej. Klasa 6. Część 1 (12.90zł)
Niezawodne zasady web designu. Projektowanie spektakularnych witryn internetowych. Wydanie II (49.00zł)
Ulead Video Studio 11 PL. Pierwsze starcie (18.99zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkole podstawowej w kształceniu zintegrowanym (9.90zł)
Sieci bezprzewodowe. Praktyczny przewodnik (64.90zł)
TCP/IP. Biblia (59.00zł)
Encyklopedia rozszerzeń i formatów plików (60.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych (29.90zł)
Outlook 2007 PL. Zarządzanie czasem i informacjami (27.00zł)
Więcej niż Sekret (29.90zł)
Co potrafi Twój iPOD? Podręcznik użytkownika. Wydanie IV (10.00zł)
Mikrokontrolery ST7 LITE w praktyce (62.86zł)
Wysoko wydajny PostgreSQL 9.0. eBook. Mobi (62.90zł)

NAJLEPSZE projektowanie stron internetowych | impreza | wychowanie dzieci | Grzejniki płytowe Kermi we Wrocławiu Tanie Grzanie grzejniki purmo we wrocławiu Sklep z grzejnikami Wrocław - Tanie Grzanie | wynajem autobusów Piła