e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: wtosty
Seria: Inne


Flash MX. Programowanie w języku ActionScript

Brian Underdahl
cena: 35.00 zł
Data wydania: 2002-06-27
stron: 256, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Pomimo prostoty język ActionScript posiada ogromne możliwości i omówienie ich wszystkich na łamach jednej książki musiałoby polegać na napisaniu opasłego tomiska, wypełnionego encyklopedyczną (a zatem mało inspirującą) wiedzą. Niniejszy podręcznik ma inny cel - przedstawienie najważniejszych i najbardziej praktycznych aspektów pracy ze skryptami oraz zachęcenie Czytelnika do samodzielnych eksperymentów. Aby w pełni zrozumieć i bez problemu wykorzystać informacje zawarte w książce, musisz posiadać podstawowe umiejętności w posługiwaniu się Flashem. Nie oznacza to, że książka jest adresowana do ekspertów. Wystarczy, że orientujesz się w podstawowych narzędziach graficznych i edycyjnych Flasha, a także znasz najważniejsze zasady tworzenia i publikowania filmów w formacie SWF. Dzięki tej książce każdy użytkownik wcześniejszych wersji programu może bez problemu kontynuować naukę pracy z Flashem. Jeśli jednak jesteś początkującym twórcą stron internetowych, najlepiej zacząć naukę od książek "Flash MX. Od podstaw" oraz "Flash MX. Głębsze spojrzenie", wydanych nakładem Wydawnictwa Helion. Książka skupia się na najważniejszych narzędziach i technikach pracy z językiem ActionScript. Pierwszych pięć rozdziałów powinien przeczytać każdy, niezależnie od stanu swojej wiedzy na temat skryptów Flasha. Rozdziały te nie tylko omawiają podstawowe narzędzia do tworzenia skryptów, lecz także przedstawiają szereg cennych wskazówek na temat rozwiązywania różnego rodzaju problemów dotyczących działania własnoręcznie pisanych programów. Dalsze rozdziały stanowią ilustrowane licznymi przykładami kompendium wiedzy na temat poszczególnych elementów języka ActionScript. Początkujący użytkownik Flasha powinien przeczytać wszystkie te rozdziały po kolei, natomiast osoby dobrze znające wcześniejsze wersje ActionScriptu mogą traktować ostatnie 6 rozdziałów książki jako pomoc podręczną, do której można zajrzeć w razie potrzeby i wyszukać informacje na temat odpowiedniej funkcji czy metody. Książka "Flash MX. Programowanie w języku ActionScript" opisuje różne aspekty pracy z językiem ActionScript. Dowiesz się:
  • jakich zasad należy trzymać się podczas tworzenia skryptów;
  • jak korzystać z narzędzi do edycji i testowania skryptów, w szczególności z paneli Actions i Debugger;
  • w jakich sytuacjach skrypty są najbardziej potrzebne;
  • jak zapewnić zgodność skryptu z różnymi wersjami odtwarzaczy Flasha;
  • czym są akcje, operatory, funkcje, właściwości, obiekty oraz komponenty i jakie występują między nimi powiązania.


Cena: 35.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: wtosty

Podstawy algorytmów z przykładami w C++ (69.90zł)
Po prostu Python (55.00zł)
Perl 6. Podstawy (29.00zł)
STL w praktyce. 50 sposobów efektywnego wykorzystania (34.90zł)
Po prostu Internet. Techniki zaawansowane (16.00zł)
JavaScript dla każdego (59.00zł)
Po prostu Office 2003 PL (49.90zł)
Delphi 6 dla każdego (69.00zł)
HTML. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
C++. Ćwiczenia zaawansowane (19.90zł)
Szeregowe interfejsy cyfrowe (13.50zł)
Delphi 7. Ćwiczenia zaawansowane (18.00zł)
Język C. Wprowadzenie do programowania (49.90zł)
Java. Algorytmy i struktury danych (79.00zł)
AutoPIPE 6.1. Projektowanie i obliczenia rurociągów przemysłowych (35.00zł)
Director 8 i Lingo. Księga eksperta (75.00zł)
Bezpieczeństwo w Linuksie. Podręcznik administratora (99.90zł)
Po prostu JavaScript. Wydanie III (33.00zł)
100 sposobów na Flash (54.90zł)
Po prostu 3ds max 5 (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Internet. Przewodnik (29.90zł)
Perl. Receptury. Wydanie II (99.90zł)
Agile. Metodyki zwinne w planowaniu projektów (29.50zł)
Programowanie funkcyjne z JavaScriptem. Sposoby na lepszy kod (24.50zł)
BIOS. Przewodnik. Wydanie II (5.00zł)
Java. Kurs video. Zaawansowane elementy języka (89.90zł)
Praktyczny kurs Java. Wydanie III. eBook. Pdf (47.00zł)
Understanding Industrial Design. Principles for UX and Interaction Design (101.15zł)
Czytanie kodu. Punkt widzenia twórców oprogramowania open source (54.90zł)
Secure Programming Cookbook for C and C++. Recipes for Cryptography, Authentication, Input Validation & More (194.65zł)
CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (17.90zł)
Arduino dla zaawansowanych (54.90zł)
Head First PHP & MySQL. A Brain-Friendly Guide (118.15zł)
NGINX Unit Cookbook (55.24zł)
JavaScript: The Good Parts. The Good Parts (76.42zł)
Virtual Reality Blueprints (129.00zł)
Przyspieszenie. Lean i DevOps w rozwoju firm technologicznych (31.85zł)
DDD dla architektów oprogramowania (64.35zł)
Elasticsearch: The Definitive Guide (135.15zł)
Access 2007 Tworzenie aplikacji (35.05zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | NAJWIĘKSZA hurtownia opakowań Piła | zajdzyj Serwis komputerowy ursus naprawimy wszystko | noclegi nad morzem w domkach wolne domki nad morzem Pustkowo last minute domki nad morzem