e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Grafika
Seria: Inne
Promocja: -88%


Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik

Jeff Tapper, Michael Labriola, Matthew Boles, James Talbot
promocja -88%
cena: 83.333333333333 zł 10.00 zł
Data wydania: 2009-10-28
stron: 648, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Adobe Flex 3. Oficjalny podręcznik -- spis treści

O autorach (15)

Wstęp (17)

Wprowadzenie (19)

Lekcja 1. Wprowadzenie do bogatych aplikacji internetowych (29)

  • Rozwój aplikacji komputerowych (29)
  • Odejście od architektury opartej na stronie (31)
  • Zalety bogatych aplikacji internetowych (33)
    • Menedżerowie przedsiębiorstw (33)
    • Przedsiębiorstwa branży IT (33)
    • Użytkownicy końcowi (33)
  • Technologie bogatych aplikacji internetowych (33)
    • Asynchroniczny JavaScript i XML (AJAX) (34)
    • Flash (35)
    • Flex (35)
    • Windows Presentation Foundation, XAML, Silverlight i Expression (36)
  • Czego się nauczyłeś? (37)

Lekcja 2. Zaczynamy (39)

  • Wstęp do programowania aplikacji Fleksa (40)
  • Tworzenie projektu i aplikacji MXML (40)
  • Pulpit programu Flex Builder 3 (43)
  • Uruchamianie aplikacji (46)
  • Tworzenie drugiej strony aplikacji w trybie projektowania (52)
  • Przygotowania do następnej lekcji (57)
  • Czego się nauczyłeś? (58)

Lekcja 3. Projektowanie interfejsu użytkownika (61)

  • Kontenery (61)
  • Tworzenie układu aplikacji e-commerce w trybie projektowania (62)
  • Praca z układami opartymi na więzach (68)
    • Wiązanie do kontenera nadrzędnego (69)
    • Użycie zaawansowanych więzów (74)
  • Praca ze stanami widoku (76)
    • Sterowanie stanami widoku (78)
  • Projektowanie aplikacji w trybie edycji kodu źródłowego (80)
    • Dodawanie stanów widoku i sterowanie nimi za pomocą MXML (82)
  • Czego się nauczyłeś? (86)

Lekcja 4. Stosowanie prostych kontrolek (89)

  • Wprowadzenie do prostych kontrolek (90)
  • Wyświetlanie obrazów (91)
  • Tworzenie widoku szczegółów (94)
  • Korzystanie z wiązania danych do powiązania struktury danych z prostą kontrolką (97)
  • Wykorzystywanie kontenera układu formularzy do umieszczania prostych kontrolek w aplikacji (99)
  • Dodawanie przycisków radiowych i pól daty do aplikacji Dashboard (103)
  • Czego się nauczyłeś? (105)

Lekcja 5. Obsługa zdarzeń i struktury danych (107)

  • Zrozumienie obsługi zdarzeń (108)
    • Prosty przykład (108)
    • Obsługa zdarzenia przez funkcję języka ActionScript (109)
    • Przekazywanie danych podczas wywołania funkcji uchwytu zdarzenia (110)
  • Tworzenie struktury danych w zdarzeniu creationComplete (111)
  • Używanie danych z obiektu Event (114)
  • Tworzenie własnej klasy języka ActionScript (118)
    • Tworzenie obiektu wartości (118)
  • Tworzenie metody kreującej obiekt (123)
  • Tworzenie klas koszyka na zakupy (125)
  • Czego się nauczyłeś? (129)

Lekcja 6. Używanie zdalnych danych XML z kontrolkami (131)

  • Pobieranie danych XML za pośrednictwem HTTPService (132)
    • Tworzenie obiektu HTTPService (132)
    • Wywoływanie metody send() (133)
    • Używanie zwróconych danych (133)
    • Zagadnienia bezpieczeństwa (134)
  • Pobieranie danych XML za pośrednictwem HTTPService (135)
  • Wypełnianie ArrayCollection danymi z HTTPService (137)
    • Używanie obiektów ArrayCollection (137)
    • Używanie kolekcji w roli dostawców danych (138)
  • Wypełnianie kontrolki ComboBox i programowe dodawanie opcji (140)
  • Używanie danych XML z kontrolką Tree (143)
    • Pojęcie operatorów E4X (143)
    • Wypełnianie kontrolki Tree danymi XML (148)
  • Pobieranie danych XML i przekształcanie ich w kolekcję ArrayCollection obiektów użytkownika (154)
  • Stosowanie powiązania danych ze złożonymi strukturami danych (157)
  • Przekształcanie danych koszyka na zakupy (159)
    • Dodawanie elementów do koszyka (159)
    • Sortowanie elementów kolekcji ArrayCollection (160)
    • Dodawanie elementu lub aktualizowanie ilości (162)
    • Korzystanie z kursora do umieszczania elementu koszyka na zakupy (164)
  • Dodawanie przycisku Remove (usuń) (171)
  • Czego się nauczyłeś? (172)

Lekcja 7. Tworzenie komponentów w języku MXML (175)

  • Wprowadzenie do komponentów języka MXML (176)
    • Podstawy tworzenia niestandardowych komponentów (176)
    • Tworzenie własnego komponentu krok po kroku (177)
    • Wykorzystanie niestandardowych komponentów w architekturze aplikacji (179)
  • Tworzenie komponentu aktualizującego i usuwającego informacje o produkcie oraz jego egzemplarza (180)
  • Wyświetlanie informacji o produkcie po kliknięciu przycisków aktualizacji i usuwania (184)
  • Tworzenie kolejnego obiektu wartości (189)
  • Tworzenie komponentu zarządzającego danymi dla wszystkich trzech aplikacji (191)
  • Używanie nowego komponentu zarządzającego danymi (197)
  • Wprowadzanie funkcji dodawania produktu (200)
  • Tworzenie i używanie komponentów dla aplikacji Dashboard (201)
  • Czego się nauczyłeś? (203)

Lekcja 8. Używanie kontrolek i komponentów Repeater ze zbiorami danych (205)

  • Używanie zbiorów danych (206)
    • Komponenty HorizontalList i TileList (207)
    • Wprowadzenie labelFunction (208)
    • Wprowadzenie właściwości itemRenderer (209)
  • Wyświetlanie kategorii za pomocą elementów HorizontalList i itemRenderer (210)
  • Wyświetlanie informacji o produktach spożywczych należących do określonej kategorii (214)
    • Używanie komponentu Repeater do wykonania pętli przeszukującej zbiór danych (214)
    • Pobieranie danych z komponentów Repeater (215)
    • Adresowanie komponentów utworzonych przez Repeater (217)
    • Wyjaśnienie różnic w wydajności komponentów TileList i Repeater (218)
    • Wyświetlanie informacji o artykułach spożywczych należących do określonej kategorii (218)
  • Kodowanie stanów wyświetlających szczegółowe informacje o produkcie (224)
  • Umieszczanie produktów w koszyku na zakupy (227)
  • Czego się nauczyłeś? (229)

Lekcja 9. Używanie zdarzeń niestandardowych (232)

  • Korzyści ze stosowania luźno powiązanej architektury (232)
  • Wysyłanie zdarzeń (233)
  • Deklarowanie zdarzeń komponentu (235)
  • Kiedy używa się klas niestandardowych zdarzeń (236)
  • Tworzenie i używanie CategoryEvent (237)
  • Tworzenie i używanie klasy ProductEvent (240)
    • Używanie ProductEvent do usuwania produktu z koszyka (244)
    • Wykorzystanie ProductEvent do dodawania produktu do koszyka (246)
  • Zrozumienie przepływu i bąbelkowania zdarzeń (247)
  • Czego się nauczyłeś? (252)

Lekcja 10. Tworzenie niestandardowych komponentów w języku ActionScript 3.0 (255)

  • Wprowadzenie do tworzenia komponentów w języku ActionScript 3.0 (256)
  • Tworzenie struktury klasy (257)
  • Nadpisywanie metody createChildren() (259)
    • Tworzenie przycisku w języku ActionScript (260)
    • Używanie metody addChild() do dodawania przycisku do komponentu (260)
    • Co to jest chrom i rawChildren (261)
    • Używanie metod addChild() i rawChildren do dodawania elementów do chromu (262)
  • Ustalanie rozmiarów i pozycji komponentów we Fleksie (265)
  • Zrozumienie metody measure() (267)
  • Nadpisywanie metody updateDisplayList() (267)
  • Czego się nauczyłeś? (273)

Lekcja 11. Stosowanie siatek danych i rendererów elementów (276)

  • Wprowadzenie do siatek danych i rendererów elementów (277)
  • Dodawanie standardowej siatki danych do komponentu ChartPod (277)
  • Dodawanie wywołań HTTPService do aplikacji Dashboard (278)
  • Wyświetlanie koszyka na zakupy w siatce danych (282)
    • Dodawanie kontrolek edycji w siatce do DataGridColumn (284)
    • Tworzenie renderera elementów służącego do wyświetlania informacji o produkcie (285)
    • Tworzenie lokalnego renderera elementów w celu wyświetlenia przycisku Remove (287)
    • Aktualizowanie ShoppingCartItem funkcjami Set i Get (292)
  • Używanie zaawansowanej siatki danych (293)
    • Sortowanie AdvancedDataGrid (294)
    • Sortowanie w trybie zaawansowanym (295)
    • Nadawanie stylów zaawansowanej siatce danych (296)
    • Grupowanie danych (300)
    • Wyświetlanie danych podsumowujących (305)
  • Czego się nauczyłeś? (313)

Lekcja 12. Używanie techniki "przeciągnij i upuść" (315)

  • Wprowadzenie do menedżera przeciągania i upuszczania (316)
  • Przeciąganie i upuszczanie pomiędzy dwiema siatkami danych (317)
  • Przeciąganie i upuszczanie między siatką danych i listą (320)
  • Używanie komponentu z wyłączonym przeciąganiem w operacji przeciągania i upuszczania (324)
  • Przeciąganie produktu do koszyka na zakupy (329)
  • Czego się nauczyłeś? (334)

Lekcja 13. Wprowadzanie nawigacji (337)

  • Wprowadzenie do nawigacji (337)
  • Używanie komponentu TabNavigator w aplikacji DataEntry (340)
  • Dodawanie strony głównej i strony płatności w aplikacji e-commerce (343)
  • Przygotowywanie pierwszego etapu procesu płatności wyświetlanego w ViewStack (346)
  • Wykorzystanie komponentu ViewStack do finalizacji płatności (353)
  • Czego się nauczyłeś? (358)

Lekcja 14. Formatowanie i walidacja danych (361)

  • Podstawowe informacje o klasach formatujących i walidujących (361)
  • Wykorzystanie klasy Formatter do wyświetlania informacji o walucie (362)
  • Korzystanie z klas walidatorów (366)
  • Sprawdzanie poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych (część 1.) (368)
  • Sprawdzanie poprawności danych za pomocą wyrażeń regularnych (część 2.) (370)
  • Tworzenie własnej klasy walidatora (373)
  • Czego się nauczyłeś? (377)

Lekcja 15. Zarządzanie historią i głębokie linkowanie (379)

  • Wprowadzenie do zarządzania historią (380)
  • Implementowanie zarządzania historią w kontenerze nawigacyjnym (382)
  • Tworzenie własnego mechanizmu zarządzania historią (383)
  • Wprowadzenie do głębokiego linkowania (388)
    • Głębokie linkowanie we Fleksie 3 (388)
    • Wykorzystanie techniki głębokiego linkowania w aplikacji (388)
  • Czego się nauczyłeś? (393)

Lekcja 16. Zmiana wyglądu aplikacji (396)

  • Projekty oparte na stylach i skórkach (396)
  • Stosowanie stylów (397)
    • Nadawanie stylów przez atrybuty znaczników (398)
    • Dziedziczenie stylów (400)
    • Nadawanie stylów za pomocą znacznika <mx:Style> (400)
    • Korzystanie z narzędzi wspomagających pracę ze stylami (403)
    • Nadawanie stylów za pomocą plików CSS (404)
  • Zmiana stylów w trakcie działania aplikacji (414)
    • Korzyści płynące z wczytywania stylów (414)
    • Tworzenie pliku SWF z arkusza CSS (414)
    • Wczytywanie arkusza stylów za pomocą klasy StyleManager (414)
    • Przesłanianie stylów we wczytanych plikach CSS (415)
  • Tworzenie skórek dla komponentów (415)
    • Skórki graficzne (416)
    • Importowanie skórek utworzonych w narzędziach z pakietu CS3 (416)
    • Skórki programistyczne (419)
  • Czego się nauczyłeś? (423)

Lekcja 17. Korzystanie z usług sieciowych (426)

  • Komunikacja z serwerem (427)
  • Stosowanie wywołań zdalnego modelu zdarzeń (428)
  • Konfigurowanie aplikacji do lokalnej pracy (428)
  • Wykorzystanie usług sieciowych w aplikacji Dashboard (429)
    • Obsługa wyników dostarczanych przez usługi sieciowe (432)
    • Wywoływanie metod usług sieciowych (434)
  • Wykorzystanie usług sieciowych w aplikacji DataEntry (436)
  • Korzystanie z kreatora Web Service Introspection (441)
  • Korzystanie z wygenerowanego kodu w aplikacjach (443)
  • Refaktoryzacja we Flex Builderze (445)
  • Finalizowanie łączenia wygenerowanego kodu z aplikacją (446)
  • Uaktualnianie i usuwanie produktów (447)
  • Czego się nauczyłeś? (449)

Lekcja 18. Dostęp do obiektów po stronie serwera (451)

  • Przesyłanie plików na serwer (452)
    • Integrowanie komponentu FileUpload z aplikacją DataEntry (455)
  • Korzystanie z klasy RemoteObject do zapisywania zamówienia (457)
    • Aktualizowanie argumentów kompilatora Flex (459)
    • Rozgłaszanie zdarzenia potwierdzającego proces zamawiania (460)
    • Tworzenie i wywoływanie obiektów RemoteObject (460)
    • Przekazywanie obiektu ShoppingCart do komponentu Checkout (464)
    • Przywracanie aplikacji do stanu początkowego (464)
  • Mapowanie obiektów ActionScript na obiekty serwera (464)
  • Kreatory dostępu do danych (467)
    • Tworzenie projektu serwera (468)
  • Czego się nauczyłeś? (471)

Lekcja 19. Wizualizowanie danych (473)

  • Komponenty wykresów we Fleksie (474)
    • Typy wykresów (474)
    • Pakiety z komponentami wykresów (474)
    • Elementy wykresu (475)
  • Przygotowanie wykresów (476)
  • Wypełnianie wykresów danymi (477)
    • Określanie serii danych dla wykresu (478)
    • Dodawanie poziomych i pionowych osi do wykresów liniowych i kolumnowych (483)
  • Dodawanie legendy do wykresu (489)
  • Ograniczanie liczby etykiet wyświetlanych na osi (490)
  • Interaktywność wykresów (491)
    • Zdarzenia związane ze wskaźnikiem myszy (492)
    • Zdarzenia związane z klikaniem (492)
    • Zdarzenia związane z zaznaczaniem (492)
  • Dodawanie zdarzeń do wykresów (492)
  • Dodawanie animacji do wykresów (496)
  • Personalizowanie wyglądu wykresu za pomocą stylów (498)
  • Czego się nauczyłeś? (500)

Lekcja 20. Tworzenie aplikacji modułowych (503)

  • Wprowadzenie do tworzenia modułowych aplikacji we Fleksie (503)
  • Korzystanie z modułów Fleksa (505)
    • Korzystanie z klasy modułu (505)
    • Wprowadzenie znacznika ModuleLoader (507)
  • Mechanizm RSL (508)
    • Zadania konsolidatora (510)
  • Przechowywanie bibliotek RSL (511)
    • Cel przechowywania bibliotek (511)
    • Podpisane i niepodpisane biblioteki RSL (512)
    • Kontrolowanie bieżącego rozmiaru aplikacji (512)
    • Dostosowanie aplikacji do korzystania z bibliotek RSL (513)
    • Skontrolowanie zmian dokonanych przez zastosowanie bibliotek RSL (514)
  • Tworzenie projektu biblioteki (515)
    • Dodawanie do biblioteki klas i danych (515)
    • Wykorzystanie biblioteki w aplikacji FlexGrocer (516)
  • Czego się nauczyłeś? (517)

Lekcja 21. Wdrażanie aplikacji Fleksa (519)

  • Kompilowanie wdrożeniowej wersji aplikacji (520)
  • Porzucenie okna przeglądarki i przejście do AIR (520)
    • Rozpoczęcie pracy ze środowiskiem AIR (521)
    • Instalowanie środowiska uruchomieniowego AIR (521)
    • Instalowanie pierwszej aplikacji (522)
  • Tworzenie aplikacji AIR (523)
    • Tworzenie nowego projektu AIR (523)
    • Przenoszenie aplikacji Dashboard do projektu AIR (525)
    • Dostosowanie aplikacji za pomocą pliku XML (526)
    • Eksportowanie pliku AIR (529)
  • Czego się nauczyłeś? (533)

Lekcja 22. Tworzenie przejść i zachowań (535)

  • Wprowadzenie do zachowań i przejść (535)
    • Wykorzystanie zachowań w komponentach (536)
    • Wykorzystanie przejść w stanach aplikacji (538)
  • Implementowanie efektów w komponencie (539)
  • Dodawanie efektów do stanów aplikacji (541)
  • Czego się nauczyłeś? (542)

Lekcja 23. Drukowanie we Fleksie (546)

  • Wprowadzenie do drukowania we Fleksie (547)
  • Pierwszy wydruk z Fleksa (547)
  • Korzystanie z klasy PrintDataGrid w niewidocznych kontenerach (549)
  • Tworzenie widoku drukowania w osobnym komponencie (553)
  • Skalowanie drukowanego dokumentu (555)
  • Drukowanie potwierdzenia procesu zamawiania (559)
  • Czego się nauczyłeś? (562)

Lekcja 24. Stosowanie obiektów współdzielonych (565)

  • Wprowadzenie do obiektów współdzielonych (565)
    • Tworzenie obiektów współdzielonych (566)
    • Odczytywanie obiektów współdzielonych (568)
  • Tworzenie obiektu współdzielonego przechowującego zawartość koszyka (569)
  • Odczytywanie danych z istniejącego obiektu współdzielonego (571)
  • Czego się nauczyłeś? (574)

Lekcja 25. Debugowanie aplikacji we Fleksie (577)

  • Wprowadzenie do technik debugowania (577)
  • Śledzenie wymiany danych między klientem a serwerem (578)
  • Zaawansowane korzystanie z debugera (579)
    • Więcej na temat ustawiania pułapek (579)
    • Inspekcja zmiennych i powiązanych wartości (580)
  • Obsługa błędów za pomocą instrukcji try-catch (586)
    • Korzystanie z instrukcji try-catch (587)
    • Występujące typy błędów (588)
    • Korzystanie z wielu bloków catch (588)
    • Przykład wykonywania tylko jednego bloku catch (589)
    • Przykład niewłaściwego zastosowania klasy Error w pierwszym bloku catch (590)
    • Korzystanie z instrukcji finally (590)
    • Korzystanie z instrukcji throw (591)
    • Tworzenie własnych klas błędów (592)
  • Czego się nauczyłeś? (594)

Lekcja 26. Profilowanie aplikacji Fleksa (597)

  • Wykorzystanie pamięci przez Flash Player (598)
    • Alokowanie pamięci we Flash Playerze (598)
    • Przekazywanie przez referencję lub przez wartość (598)
    • Mechanizm oczyszczający pamięć we Flash Playerze (599)
    • Oczyszczanie pamięci (602)
  • Profilowanie pamięci w aplikacjach Fleksa (604)
    • Omówienie aplikacji ProfilerTest (605)
    • Profilowanie aplikacji ProfilerTest (607)
    • Poprawianie klasy ImageDisplay (611)
  • Profilowanie wydajności aplikacji Fleksa (612)
    • Profilowanie aplikacji ProfilerTest (613)
    • Poprawianie klasy ProfilerTest (615)
  • Czego się nauczyłeś? (615)

Dodatek A: Instalowanie oprogramowania (618)

Skorowidz (621)



Cena: 10.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Grafika

IrfanView (29.90zł)
Adobe InDesign CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik (19.00zł)
Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Photoshop CS3 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Adobe Flash CS4/CS4 PL Professional. Biblia (129.00zł)
Photoshop LAB. Rozwiązanie zagadki kanionu (129.00zł)
Adobe Photoshop CS2/CS2 PL. Oficjalny podręcznik (77.00zł)
3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne (39.00zł)
GIMP Biblia (99.00zł)
Blender. Mistrzowskie animacje 3D (79.00zł)
Adobe Flash CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (59.00zł)
GIMP. Praktyczne projekty (69.00zł)
Macromedia Flash 8 Professional. Oficjalny podręcznik (59.00zł)
Podstawy fotomontażu i tworzenia kolaży (49.90zł)
ACDSee. Ćwiczenia (19.90zł)
Flex 3.0. Tworzenie efektownych aplikacji (59.00zł)
Maya 2011. Wprowadzenie (119.00zł)
Język Cg. Programowanie grafiki w czasie rzeczywistym (89.00zł)
Adobe Photoshop CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (77.00zł)
Mac OS X Snow Leopard. Ilustrowany przewodnik (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

IntelliCAD 2000. Pierwsze kroki (29.00zł)
Systemy plików w Linuksie (79.00zł)
Excel. Profesjonalna analiza i prezentacja danych (69.00zł)
Microsoft Office 2007 PL. Rady i wskazówki. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Windows 3.1. Ilustrowany podręcznik (11.30zł)
Oświetlenie. Kreatywna fotografia (29.50zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (15.71zł)
Microsoft Excel 2010 PL. Formuły i funkcje. Akademia Excela (99.00zł)
Sterowniki PLC w praktyce inżynierskiej (78.10zł)
126 dni na kanapie. Motocyklem dookoła świata. Wydanie 1 (39.90zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Word 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Fotografowanie kobiet. 500 kreatywnych ujęć (39.90zł)
Marketing mobilny. eBook. Mobi (29.90zł)
Word 2010 PL. Pierwsza pomoc (17.90zł)
Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta (97.00zł)
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelby'ego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom 3 (89.00zł)
Testy jednostkowe. Świat niezawodnych aplikacji. Wydanie II (57.00zł)
Adobe Premiere 6. Biblia (69.00zł)
CSS3. Tworzenie nowoczesnych stron WWW (59.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | sprawdz sie | budynek | miejsca