e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -20%


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2012-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
 

 
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (22.32zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (39.00zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (19.95zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.88zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (47.20zł)
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (34.20zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (39.20zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
Niskobudżetowy startup. Zyskowny biznes i życie bez frustracji (39.20zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Co na to Google? (42.00zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
PrestaShop. Sklep internetowy szyty na miarę (44.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (29.60zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Naród start-upów. Historia cudu gospodarczego Izraela (44.95zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Apache 2. Leksykon kieszonkowy (24.90zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. Mobi (29.90zł)
Administracja Microsoft Active Directory (35.00zł)
E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy (37.89zł)
Kali Linux. Testy penetracyjne (59.00zł)
3D Studio MAX 2.5 f/x (60.00zł)
Turbo Vision dla praktyków (12.80zł)
Powidoki. Wydanie 1 (29.90zł)
Wzorce projektowe. Analiza kodu sposobem na ich poznanie (49.90zł)
JavaScript. Aplikacje WWW (39.90zł)
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty (99.00zł)
Photoshop CS5 PL. Ilustrowany przewodnik (22.90zł)
C++. Zadania z programowania z przykładowymi rozwiązaniami (19.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (19.95zł)
Windows Vista PL. Administracja. Przewodnik encyklopedyczny. eBook. ePub (79.00zł)
Excel 2007 PL. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (18.99zł)
XML i SQL Server 2000 (39.00zł)
Sztuka wojny dla kobiet. Genialne strategie Sun Tzu w służbie płci pięknej (29.00zł)
Ujęcia ze smakiem. Kulisy fotografii kulinarnej i stylizacji dań (59.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (31.92zł)

orzeł przedni krzyżówka | finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery