e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -20%


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
promocja -20%
cena: 39 zł 31.20 zł
Data wydania: 2012-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
 

 
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 31.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Prawo dla startupu (44.90zł)
Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy (39.90zł)
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (34.90zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (39.92zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (39.00zł)
Biblia e-biznesu (79.20zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (31.20zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II (31.92zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce (92.65zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zdobyć rynek. Jak sprzedać prawie wszystko online, stworzyć upragniony biznes i żyć marzeniami (31.92zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
eCommerce in the Cloud. Bringing Elasticity to eCommerce (143.65zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (29.90zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (29.60zł)
Model biznesowy. TY (69.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Drupal 7 w praktyce. Własna strona WWW w jeden dzień. eBook. ePub (27.90zł)
Implementing DevOps with Ansible 2 (159.00zł)
O twierdzeniach i hipotezach. Matematyka według Delty (24.31zł)
DeRATyzacja komputerów. Jak schwytać i ubić trojany, gdy antywirusy zawodzą (12.72zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych (29.90zł)
Learning GraphQL. Declarative Data Fetching for Modern Web Apps (118.15zł)
Deep Reinforcement Learning Hands-On (129.00zł)
Open Government. Collaboration, Transparency, and Participation in Practice (67.92zł)
Mózg i serce magiczny duet (30.40zł)
Kryptografia w Javie. Od podstaw (67.00zł)
Fotografia cyfrowa. Ilustrowany przewodnik. Wydanie II (22.90zł)
TDD. Techniki programowania sterowanego testami (47.20zł)
Beyond Java (67.92zł)
Adobe After Effects 6.0. Oficjalny podręcznik (55.00zł)
Obliczanie Wszechświata. O tym jak matematyka odkrywa Wszechświat (28.34zł)
Access 2007 PL. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
Asembler dla procesorów ARM. Podręcznik programisty (59.00zł)
Przychodzi Budda do baru. Pokoleniowy przewodnik życiowy (29.90zł)
Gadżety szpiegowskie. Szalony Geniusz (47.20zł)
Komputerowe systemy pomiarowe (34.14zł)

finanse | mobilier | at sklep | bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła