e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne
Promocja: -50%


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
promocja -50%
cena: 39 zł 19.50 zł
Data wydania: 2012-06-12
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes — jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji
 

 
Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 19.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie III (49.00zł)
Kobiety globalne w świecie start-upów. Rozmowy w Dolinie Krzemowej (39.20zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Model biznesowy. TY (34.50zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone (24.50zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (27.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (15.95zł)
Plan marketingowy na jednej stronie. Nowi klienci, większe dochody i firma jedna na milion! (34.30zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (19.50zł)
Superinteligencja. Scenariusze, strategie, zagrożenia (35.69zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (26.00zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (17.45zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (44.90zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (19.95zł)
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior (67.92zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (14.95zł)
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Dynamics 365 Application Development (159.00zł)
Optimizing Java. Practical Techniques for Improving JVM Application Performance (177.65zł)
Implementing DevOps with Ansible 2 (169.00zł)
15 tajemnic zarządzania czasem. O czym wiedzą ludzie sukcesu? (18.50zł)
Expert Delphi (179.00zł)
Excel 2019 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (69.30zł)
Photoshop CS3 PL. Ilustrowany przewodnik (19.90zł)
Półprzewodniki. Nowoczesne rozwiązania w układach scalonych (57.85zł)
Angular instalacja i działanie. Nauka krok po kroku (60.80zł)
Java Programming for Beginners (129.00zł)
Releasing HTML5 Games for Windows 8. From the Web to Windows 8 with Ease (59.42zł)
Getting Started with Terraform - Second Edition (109.00zł)
Red Hat Linux 7.1. Księga eksperta (99.00zł)
Fotografia cyfrowa. Przewodnik (34.90zł)
Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi (18.40zł)
Python. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Xamarin. Tworzenie aplikacji cross-platform. Receptury (29.50zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces (39.00zł)
UNIX użytkowanie i administrowanie. 2 wydanie (95.00zł)
Swift od podstaw. Praktyczny przewodnik (18.50zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet maków telefon serwery | NAJLEPSZE REKLAMY - tablice reklamowe Piła | rfkm | szumlin | kevis