e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-05-25
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (19.50zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (25.93zł)
The Hardware Startup. Building Your Product, Business, and Brand (101.15zł)
Dzielenie tortu. Jak rozdysponować udziały w bezkosztowym start-upie (18.50zł)
E-commerce na platformach ofertowych Allegro, eBay, Amazon (31.85zł)
Rewolucja social media (12.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi (19.50zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II (19.95zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (19.43zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (18.50zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (39.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (19.50zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Google Analytics w biznesie. Poradnik dla zaawansowanych (25.93zł)
Metoda Running Lean. Iteracja od planu A do planu, który da Ci sukces. Wydanie II (19.50zł)
Designing Mobile Payment Experiences. Principles and Best Practices for Mobile Commerce (92.65zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (15.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

25 Recipes for Getting Started with R. Excerpts from the R Cookbook (50.92zł)
Photoshop CS3/CS3 PL. Prosto do celu (34.90zł)
Roboty JavaScript od podstaw. Projekty NodeBots dla platformy Johnny-Five z wykorzystaniem płytek Raspberry Pi, Arduino oraz BeagleBone (38.35zł)
Po prostu Netscape 4 (37.50zł)
Learning XNA 4.0. Game Development for the PC, Xbox 360, and Windows Phone 7 (109.65zł)
Asembler. Programowanie (29.18zł)
Analiza i projektowanie strukturalne (18.70zł)
Kombinatoryka dla programistów. Klasyka informatyki (45.69zł)
Mastering Oculus Rift Development (169.00zł)
Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta (97.00zł)
PHP5. Zaawansowane programowanie (79.00zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.Mobi (22.90zł)
TensorFlow Machine Learning Cookbook. Second Edition (109.00zł)
E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów (59.00zł)
WordPress. Tworzenie własnych motywów. eBook. Pdf (35.90zł)
Matematyka finansowa (49.45zł)
Excel 2010 PL. Programowanie w VBA. Vademecum Walkenbacha (83.85zł)
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google (26.44zł)
iMovie '11 & iDVD: The Missing Manual (109.65zł)
Ironman. 24 tygodnie przygotowań do triatlonu długodystansowego (18.50zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | torby papierowe z nadrukiem | transport osób Piła | multispas | popularne zwierzaki