e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-05-25
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja (39.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (38.02zł)
E-biznes. Poradnik praktyka. Wydanie II (39.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (39.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (37.89zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Twoja e-platforma. Jak się wybić w świecie pełnym zgiełku (31.92zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Rewolucja social media (23.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza (19.95zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Przedsiębiorczość zorganizowana. Startupy, inwestorzy, pieniądze (34.90zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (39.90zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (59.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
E-markting w praktyce. Strategie skutecznej promocji online (34.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel. Tworzenie zaawansowanych aplikacji. eBook. Mobi (47.00zł)
Photoshop CS4 PL. Pierwsza pomoc (14.90zł)
Moodle. Stwórz własny serwis e-learningowy (29.90zł)
Microsoft PowerPoint 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Tablice informatyczne. PHP 5 (10.32zł)
CorelDRAW 5 dla początkujących (12.80zł)
WordPress. Tworzenie własnych motywów (44.90zł)
Tablice informatyczne. Java. Wydanie III. eBook. Pdf (9.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (31.92zł)
AutoCAD 2014 PL. Pierwsze kroki (31.20zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi. Wydanie II rozszerzone (79.00zł)
Komputer dla seniorów. Informatyka dla bystrzaków (34.90zł)
Tablice informatyczne. VBA dla Excela (12.90zł)
Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 2 (17.90zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Mobi (23.90zł)
Tworzenie stron WWW we Flashu CS4/CS4 PL. Projekty (4.00zł)
Wyrażenia regularne. Receptury. eBook. Mobi (62.90zł)
Multimedia i grafika komputerowa. Podręcznik do nauki zawodu technik informatyk (37.95zł)
E-biznes. Nowa gospodarka (31.90zł)
XML. Szybki start. Wydanie II (49.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | dogecoin.com.pl | żółw żółtolicy choroby | mobilier.pl | torby papierowe z nadrukiem