e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Firma w Internecie. Poradnik subiektywny

Tomasz Hipsz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2012-05-25
stron: 168, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Internetowy ocean korzyści i… morze zagrożeń

Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.
Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności… czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.
  • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
  • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
  • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
  • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
  • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (29.60zł)
Symulacja procesów biznesowych. Standardy BPMS i BPMN w praktyce (49.90zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (49.00zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (25.51zł)
Informatyka ekonomiczna. Teoria i zastosowania (103.01zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (39.20zł)
Mastering Bitcoin. Programming the Open Blockchain. 2nd Edition (101.15zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
Usługi cyfrowe. Perspektywy wdrożenia i akceptacji cyfrowych usług administracji publicznej w Polsce (19.20zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (31.92zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (34.90zł)
Ask, Measure, Learn. Using Social Media Analytics to Understand and Influence Customer Behavior (67.92zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (17.03zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek (31.92zł)
Startup w 7 dni. Od mocnego startu do szybkiego sukcesu (37.00zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (79.20zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel 2010 PL. Ilustrowany przewodnik (18.32zł)
GIMP 2.10. Kurs video. Obróbka fotografii i tworzenie grafik (69.00zł)
AutoCAD 2002 PL. Pierwsze kroki (18.99zł)
Windows 10. Programowanie uniwersalnych aplikacji mobilnych (50.40zł)
The Internet of Risky Things. Trusting the Devices That Surround Us (92.65zł)
Informatyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli informatyki w szkole podstawowej, kl. IV-VI. Edycja: Mac OS 10.5. Wydanie III (21.90zł)
Fotograf w podróży (59.00zł)
Drupal 7. Wprowadzenie (39.20zł)
SOA. Koncepcje, technologie i projektowanie (99.00zł)
DOS. Leksykon kieszonkowy (24.90zł)
MS Office XP/2003 PL w biurze i sekretariacie. Tom I i II (186.99zł)
CATIA. Podstawy modelowania powierzchniowego i hybrydowego (80.00zł)
Wspomnienie o przeszłości Ziemi 1 Problem trzech ciał (26.59zł)
Testy statystyczne w procesie podejmowania decyzji (20.11zł)
CATIA v5. Modelowanie i analiza układów kinematycznych (59.00zł)
Nero 7 Essentials. Ćwiczenia praktyczne (17.90zł)
Microsoft IIS 10.0 Cookbook (169.00zł)
Word 2003 PL. Kurs (34.90zł)
Programista na rozmowie kwalifikacyjnej (59.00zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.ePub (22.90zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kurów telefon | dogecoin.com.pl | mobilier.pl | torby papierowe z nadrukiem | transport osób Piła