e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: gry
Seria: Inne


Fizyka dla programistów gier

David M. Bourg
cena: 53.00 zł
Data wydania: 2003-08-27
stron: 362, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Stosowanie praw fizyki pomaga realistycznie i wiarygodnie modelować w grach, symulacjach i animacjach niemal wszystko, co wokół podskakuje, lata, toczy się, ześlizguje; ogólnie mówiąc, nie pozostaje w spoczynku. "Fizyka dla programistów gier" ma być punktem startowym dla osób zainteresowanych zapewnieniem tworzonym grom realistycznego działania opartego na stosowaniu zasad fizyki. Część pierwsza to przegląd podstawowych koncepcji mechaniki łącznie z pewnymi aspektami i problemami dynamiki ciał sztywnych, w tym kinematyki, sił i kinetyki. W części drugiej te koncepcje zostaną zastosowane do wybranych zagadnień świata rzeczywistego, np. lotu pocisków i samolotów oraz ruchu łodzi i samochodów. Część trzecia wprowadza symulacje w czasie rzeczywistym i pokazuje ich zastosowanie w grach komputerowych. Oto kilka elementów gier w których realizm znacznie wzrasta po zastosowaniu prawa fizyki:
  • trajektorie rakiet i pocisków, włączając w to efekt zużywania paliwa,
  • zderzenia obiektów, na przykład kul bilardowych,
  • stabilność samochodów na ostrych zakrętach podczas wyścigów,
  • dynamika łodzi i innych pojazdów pływających,
  • tor lotu piłki baseballowej po uderzeniu kijem,
  • charakterystyki lotu samolotów,
  • tor lotu karty do gry wrzucanej do kapelusza.
"Fizyka dla programistów gier" nie jest przeznaczona dla ekspertów w dziedzinie fizyki, jednakże autor założył podstawową znajomość tej dziedziny na poziomie szkoły średniej. Potrzebna będzie także znajomość trygonometrii, rachunku wektorowego i macierzowego (informacje na ten temat zostały zawarte w dodatkach na końcu książki). Lektura książki wymaga także podstawowej znajomości klasycznego rachunku różniczkowego i całkowego.

Cena: 53.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: gry

Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 1 (110.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 2 (110.00zł)
Visual Basic i DirectX. Programowanie gier w Windows (52.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 6 (99.00zł)
Perełki programowania gier. Vademecum profesjonalisty. Tom 3 (125.00zł)
Projektowanie gier. Podstawy. Wydanie II (129.00zł)
Tworzenie gier 2D i 3D w języku Turbo Pascal (59.00zł)
Triki najlepszych programistów gier 3D. Vademecum profesjonalisty (149.00zł)
Programowanie gier. Kompendium (119.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Head First. Fizyka. Edycja polska. eBook. Pdf (79.00zł)
PHP. Bezpieczne programowanie (24.90zł)
Barszcz ukrainski. Wydanie II rozszerzone (31.92zł)
Funkcjonalność informatycznych systemów zarządzania. Tom I (46.02zł)
Delphi 4 dla każdego (72.00zł)
Systemy operacyjne. Wydanie III (129.00zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty (31.92zł)
Mistrz PHP. Pisz nowoczesny kod (49.00zł)
C# 2008. Warsztat programisty (109.00zł)
LPC2000. Mikrokontrolery z rdzeniem ARM7 (66.67zł)
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu (31.99zł)
PC hardware. Almanach. Wydanie III (99.90zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (29.60zł)
Informatyka śledcza. Przewodnik po narzędziach open source (54.89zł)
Matematyka Europejczyka. Zeszyt ćwiczeń dla gimnazjum. Klasa 2. Część 2 (12.90zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych (67.00zł)
Objective-C. Podstawy. eBook. Pdf (47.00zł)
Java. Tworzenie aplikacji sieciowych za pomocą Springa, Hibernate i Eclipse (47.00zł)
Mój pies - paradoks wcielony (17.00zł)
Matematyka Europejczyka. Poradnik metodyczny dla nauczycieli matematyki w szkołach ponadgimnazjalnych. Zakres podstawowy i rozszerzony. Klasa 2 (17.90zł)

hosting zdjęć jpg hosting zdjęć jpg | Konsultant Komputer Sp. z o.o. oferuje wdrożenia ERP . Firma zajmuje się dystrybucją i wdrażaniem produktów: Comarch ERP Optima i Comarch ERP XL. | tematyfinansowe.pl | zajdzyj Serwis laptopów pruszków naprawimy wszystko | rolnicy