Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 63 44.10 z³
Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Cena: 29.95 z³
Promocja dnia
30% taniej

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Darmowa czê¶æ I

Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Dwie darmowe czê¶ci

Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³
Kategoria: Techniki programowania
Seria: Inne
Modelowanie i implementacja systemów informatycznych
Mariusz Trzaska
cena: 21.35 z³
Data wydania: 2017-12-06
stron: 286, miêkka oprawa, format:
stron: 286, miêkka oprawa, format:
Ksiazka poswiecona jest problematyce wytwarzania oprogramowania z wykorzystaniem
podejscia obiektowego i notacji UML. Szczególny nacisk po³ozono na
prze³ozenie teoretycznych pojec obiektowosci na praktyczne odpowiedniki implementacyjne.
Na konkretnym, biznesowym przyk³adzie (wypozyczalnia wideo) opisano
poszczególne fazy wytwarzania oprogramowania: analiza, projekt, implementacja,
testowanie ze szczególnym uwzglednieniem tych dwóch srodkowych. Opis
poparto implementacja biblioteki (dla jezyka Java) u³atwiajacej stosowanie niektórych
pojec obiektowosci (ekstensja, asocjacje, ograniczenia, dziedziczenie) oraz
prototypem czesciowo realizujacym funkcjonalnosc wspomnianej wypozyczalni wideo
(równiez dla jezyka Java).
Przy pisaniu ksiazki wykorzystano doswiadczenia autora p³ynace z pracy w Polsko-
Japonskiej Wyzszej Szkole Technik Komputerowych oraz uczestnictwa w róznych
projektach komercyjnych oraz naukowo-badawczych.
Odbiorcami publikacji moga byc wszyscy zainteresowani wspó³czesnymi obiektowymi
jezykami programowania takimi jak Java, C czy C++. Ksiazka szczególnie
polecana jest dla studentów nauk informatycznych, którzy chca pog³ebic swoja
wiedze dotyczaca analizy, modelowania oraz implementacji nowoczesnych systemów
komputerowych.
Cena: 21.35 z³
Pozosta³e z kategorii: Techniki programowania
Domain-Driven Design. Zapanuj nad z³o¿onym systemem informatycznym (64.35z³)Czysty kod. Podrêcznik dobrego programisty (37.95z³)
DevOps Adoption Strategies: Principles, Processes, Tools, and Trends (109.00z³)
AI - podej¶cie pragmatyczne (62.91z³)
Od monolitu do mikrous³ug. Ewolucyjne wzorce przekszta³cania systemów monolitycznych (30.20z³)
Enterprise DevOps for Architects (159.00z³)
Algorytmy bez tajemnic (44.90z³)
RESTful Web Clients. Enabling Reuse Through Hypermedia (186.15z³)
User Story Mapping. Discover the Whole Story, Build the Right Product (143.65z³)
Learning DevOps (109.00z³)
Budowanie mikrous³ug. Projektowanie drobnoziarnistych systemów. Wydanie II (59.95z³)
Mistrz czystego kodu. Kodeks postêpowania profesjonalnych programistów (23.94z³)
Metody formalne w in¿ynierii oprogramowania systemów czasu rzeczywistego (65.57z³)
Wprowadzenie do mikrokontrolerów AVR. Od elektroniki do programowania (82.56z³)
Architektura ewolucyjna. Projektowanie oprogramowania i wsparcie zmian (32.45z³)
DDD. Kompendium wiedzy (10.90z³)
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy (47.40z³)
Working with Static Sites. Bringing the Power of Simplicity to Modern Sites (143.65z³)
Programming Beyond Practices. Be More Than Just a Code Monkey (109.65z³)
DDD. Kompendium wiedzy (19.20z³)
Pozosta³e z serii: Inne
kubectl: Command-Line Kubernetes in a Nutshell (79.90z³)Czysty kod w Pythonie. Twórz wydajny i ³atwy w utrzymaniu kod. Wydanie II (51.35z³)
Project 2013. Opanuj ka¿dy projekt (70.95z³)
Data Science from Scratch. First Principles with Python. 2nd Edition (220.15z³)
Windows 95. Czy król jest nagi? (34.50z³)
Certyfikowany tester ISTQB. Poziom podstawowy (47.40z³)
Brzdêk! Jak odkrêciæ internetowy kurek z pieniêdzmi. eBook. Mobi (31.99z³)
Java Pocket Guide. Instant Help for Java Programmers. 4th Edition (72.24z³)
Redis 4.x Cookbook (139.00z³)
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 (55.92z³)
Head First. Fizyka. Edycja polska. eBook. Pdf (79.00z³)
Stereogramy na komputerze (12.00z³)
Lean dla bystrzaków. Wydanie II (13.90z³)
Matematyka. Zadania z tre¶ci±. Klasa 2 (4.80z³)
DevOps Paradox (109.00z³)
Unity 2018 Shaders and Effects Cookbook - Third Edition (159.00z³)
Vademecum hakera. Edycja plików binarnych (43.00z³)
Just Spring. A Lightweight Introduction to the Spring Framework (72.24z³)
Uczenie g³êbokie od zera. Podstawy implementacji w Pythonie (59.00z³)
Górskie wyprawy fotograficzne. Wydanie II poszerzone (56.96z³)