Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 63 44.10 z³
Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Cena: 29.95 z³
Promocja dnia
30% taniej

Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?
Darmowa czê¶æ I

Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005
Dwie darmowe czê¶ci

Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³
Kategoria: Techniki programowania
Seria: Inne
Promocja: -44%
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów
Robert C. Martin
Data wydania: 2018-05-11
stron: 376, miêkka oprawa, format: 170x230
stron: 376, miêkka oprawa, format: 170x230
Pierwsze linie kodu powstawa³y pó³ wieku temu. Komputery, na które tworzono te programy, w bardzo niewielkim stopniu przypomina³y wspó³czesne maszyny. Niezale¿nie od up³ywu lat, postêpu technologii i powstawania wymy¶lnych narzêdzi, jêzyków programowania czy frameworków pewne zasady tworzenia kodu pozostaj± niezmienne. S± takie same jak w czasie, gdy Alan Turing pisa³ pierwszy kod maszynowy w 1946 roku. Respektowanie tych zasad to warunek, ¿e uzyska siê oprogramowanie o czystej architekturze, czyli poprawne strukturalnie, ³atwe w utrzymaniu i rozwijaniu, a przede wszystkim dzia³aj±ce zgodnie z oczekiwaniami.
W tej ksi±¿ce w sposób jasny i bardzo interesuj±cy przedstawiono uniwersalne zasady architektury oprogramowania wraz z szeregiem wskazówek dotycz±cych stosowania tych regu³ w praktyce. Wyczerpuj±co zaprezentowano tu dostêpne rozwi±zania i wyja¶niono, dlaczego s± one tak istotne dla sukcesu przedsiêwziêcia. Publikacja jest wype³niona bardzo praktycznymi rozwi±zaniami problemów, z którymi musi siê mierzyæ wielu programistów. Szczególnie cenne s± uwagi dotycz±ce zapobiegania czêstemu problemowi, jakim jest stopniowa utrata jako¶ci kodu w miarê postêpu projektu. Ta ksi±¿ka obowi±zkowo powinna siê znale¼æ w podrêcznej biblioteczce ka¿dego architekta oprogramowania, analityka systemowego, projektanta i mened¿era!
Z ksi±¿ki dowiesz siê:
- Do czego musz± d±¿yæ architekci oprogramowania i w jaki sposób mog± osi±gaæ te cele
- Jak brzmi± najwa¿niejsze zasady projektowania oprogramowania zwi±zane z adresowaniem funkcji, separacj± komponentów i zarz±dzaniem danymi
- W jaki sposób paradygmaty oprogramowania wzmagaj± dyscyplinê pracy
- Co podczas tworzenia oprogramowania jest wiêcej, a co jest mniej wa¿ne
- W jaki sposób implementowaæ optymalne struktury dla sieci WWW, baz danych, konsoli i aplikacji osadzonych
Czysta architektura - doskona³y kod!
Cena: 48.95 z³
Pozosta³e z kategorii: Techniki programowania
Elementy systemów komputerowych (41.50z³)Algorytmy bez tajemnic (44.90z³)
In¿ynieria wymagañ. Studium przypadków (57.82z³)
Ci±g³e dostarczanie oprogramowania. Automatyzacja kompilacji, testowania i wdra¿ania (34.50z³)
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniej±cego kodu (42.35z³)
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II (42.35z³)
Szacowanie oprogramowania Kulisy czarnej magii. Dla praktyków (62.91z³)
Zwinne wytwarzanie oprogramowania. Najlepsze zasady, wzorce i praktyki (89.00z³)
Refaktoryzacja. Ulepszanie struktury istniej±cego kodu. Wydanie II (48.98z³)
Learning DevOps (109.00z³)
Mikrous³ugi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na du¿± skalê (37.95z³)
Mistrz czystego kodu. Kodeks postêpowania profesjonalnych programistów (23.94z³)
Sztuka dobrego programowania (39.20z³)
Kod doskona³y. Jak tworzyæ oprogramowanie pozbawione b³êdów. Wydanie II (129.00z³)
In¿ynieria oprogramowania (54.39z³)
Pragmatyczny programista. Od czeladnika do mistrza. Wydanie II (49.28z³)
Czysta architektura. Struktura i design oprogramowania. Przewodnik dla profesjonalistów (54.29z³)
Scratch. Komiksowa przygoda z programowaniem. Wydanie II (21.95z³)
Mikrous³ugi oparte na zdarzeniach. Wykorzystywanie danych w organizacji na du¿± skalê (44.16z³)
Projektowanie systemów rozproszonych. Wzorce i paradygmaty dla skalowalnych, niezawodnych us³ug (24.34z³)
Pozosta³e z serii: Inne
Qt 5 and OpenCV 4 Computer Vision Projects (129.00z³)JavaScript. Aplikacje WWW (39.90z³)
Teoria liczb w zadaniach (41.07z³)
Kubeflow for Machine Learning (169.15z³)
FISZKI audio j. niemiecki Starter (15.19z³)
iOS 12. Wprowadzenie do programowania w Swifcie. Wydanie V (61.38z³)
Podstawy programowania. Kurs video. Projektowanie i modelowanie obiektowe (29.00z³)
Microsoft SQL Server 2008 od ¶rodka: Zapytania w jêzyku T-SQL (87.92z³)
Jêzyk C++ i przetwarzanie wspó³bie¿ne w akcji. Wydanie II (54.45z³)
JavaScript. Kurs video. Programowanie funkcyjne i reaktywne (29.00z³)
Opowiadania drewnianego sto³u. 125 przepisów, jak sprawiæ przyjemno¶æ sobie i bliskim (37.95z³)
Telefony komórkowe (29.90z³)
Skutecznie unikaj internetowych oszustów (12.92z³)
Arduino dla pocz±tkuj±cych. Podstawy i szkice (16.45z³)
CSS3. Podrêcznik nowoczesnego webdevelopera (38.35z³)
E-biznes. Projektowanie dochodowych serwisów (59.00z³)
Hartowanie Linuksa we wrogich ¶rodowiskach sieciowych. Ochrona serwera od TLS po Tor (59.00z³)
Ajax on Rails. eBook. Pdf (34.90z³)
Górskie wyprawy fotograficzne (35.40z³)
AutoCAD 2004 (144.99z³)