e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


SWiSHmax. Ćwiczenia

Paweł Lenar
cena: 18.99 zł
Data wydania: 2007-06-20
stron: 160, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie helion.pl
SWiSHmax to najnowsza wersja rozbudowanego programu do tworzenia animacji we Flashu. Wśród nowych funkcji warto zwrócić uwagę na ponad 200 gotowych efektów, które można dodać do własnych projektów, język programowania SWiSHscript, umożliwiający pełną interakcję z użytkownikiem, bardziej intuicyjne i wygodne narzędzia do pracy nad grupami obiektów, a także prowadnice i pozycjonowanie, pozwalające niezwykle precyzyjnie rozmieszczać elementy. Dzięki ogromnym możliwościom tej aplikacji jedynym ograniczeniem przy tworzeniu efektownych animacji będzie Twoja wiedza.
Książka "SWiSHmax. Ćwiczenia" pomoże Ci szybko rozpocząć przygodę z animacjami we Flashu. Wykonując proste ćwiczenia, poznasz interfejs i funkcje programu SWiSHmax. Nauczysz się pracować nad grafiką, a także dodawać tekst. Dowiesz się, jak przygotowywać animacje na podstawie utworzonych obrazów, stosować atrakcyjne efekty oraz używać przycisków do interakcji z użytkownikami. Zobaczysz także, jak dodać do animacji ścieżkę dźwiękową oraz jak zapisać i opublikować gotowy projekt.
  • Korzystanie z interfejsu
  • Przygotowywanie grafiki
  • Dodawanie tekstu
  • Stosowanie różnych typów animacji
  • Maskowanie elementów obrazu
  • Korzystanie z wbudowanych efektów
  • Zarządzanie interakcją z użytkownikami
  • Dodawanie dźwięku
  • Zapisywanie i publikowanie projektów

Tworzenie animacji we Flashu jest łatwiejsze, niż myślisz
- przekonaj się o tym już dziś.



Cena: 18.99 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: flashactionscript

ActionScript 2.0. Od podstaw (99.00zł)
Flash, Fireworks i FreeHand f/x (55.00zł)
Tablice informatyczne. Flash MX 2004 ActionScript (2.00zł)
Flash MX. Ćwiczenia zaawansowane (25.00zł)
Flash 5. Kompendium programisty (35.00zł)
Tworzenie stron WWW we Flashu. Projekty (29.90zł)
Macromedia Flash 8 Professional. Księga eksperta (97.00zł)
Adobe Flash CS5/CS5 PL Professional. Biblia (129.00zł)
ActionScript. Receptury (99.90zł)
Flash 5 ActionScript. Techniki zaawansowane (70.00zł)
Macromedia Flash MX 2004. Oficjalny podręcznik (49.90zł)
Flash MX 2004. Tworzenie gier (29.90zł)
Macromedia Flash 8 ActionScript. Oficjalny podręcznik (69.00zł)
Flash MX 2004 ActionScript. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)
Flash MX. Od podstaw (18.99zł)
Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania (29.90zł)
Flash 5. Gry i kreskówki f/x (70.00zł)
Flash CS3 PL. Ćwiczenia praktyczne (18.99zł)
Flash 5. Ćwiczenia praktyczne (11.00zł)
Flash 8. Ćwiczenia praktyczne (14.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

AutoCAD 2000. Pierwsze kroki (16.00zł)
Ekonometria Zbiór zadań (37.08zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Mandrake Linux. Ćwiczenia zaawansowane (16.89zł)
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty. eBook. Pdf (39.00zł)
Blog. Pisz, kreuj, zarabiaj (30.78zł)
PHP i MySQL. Dla każdego (67.00zł)
Wojownik sieci. Wydanie II (99.00zł)
Animacja cyfrowych twarzy (75.00zł)
Anatomia PC. Kompendium. Wydanie IV (59.00zł)
O fotografii. Susan Sontag (41.66zł)
Tworzenie stron WWW. Biblia. Wydanie II (99.00zł)
Flash i ActionScript. Aplikacje 3D od podstaw (99.00zł)
Photoshop CC PL. Szkoła efektu (129.00zł)
Blog z Bagdadu. Zapiski tajemniczego Irakijczyka (29.90zł)
PHP. Praktyczne skrypty, które oszczędzą Twój czas (39.00zł)
Corel PaintShop Pro X4. Obróbka zdjęć cyfrowych. Ćwiczenia praktyczne (34.90zł)
JavaServer Faces. Wydanie II (89.00zł)
Python. Od podstaw (87.00zł)
ABC Internetu. Wydanie IV (6.00zł)

najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet zawoja telefon | 6gr.pl | sprawdz sie | budynek | miejsca