e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Programowanie
Seria: Inne


Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. ePub

Marcin Lis
cena: 23.90 zł
Data wydania: 2011-02-22
stron: 224, oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl

Obudź się! Czas na Javę!

  • Poznaj podstawowe zasady programowania
  • Dowiedz się, jak tworzyć aplikacje i aplety
  • Opanuj podstawy tworzenia programów z graficznym interfejsem
Java, jeden z najpopularniejszych dziś obiektowych języków programowania, ma całe mnóstwo zalet. Jest funkcjonalna, świetnie skonstruowana i łatwa do zastosowania przy programowaniu różnego typu urządzeń. Te cechy sprawiają, że wielu programistów nie wyobraża sobie codziennej pracy bez używania tego języka - przy tworzeniu apletów na strony WWW, programów działających w telefonach komórkowych czy rozbudowanych aplikacji dla komputerów osobistych i serwerów. Java na dobre zadomowiła się w globalnej sieci, więc najwyższy czas poznać chociaż jej podstawy!
Z książką "Java. Ćwiczenia praktyczne " nie będzie to wcale takie trudne. Znajdziesz tu najważniejsze informacje o tym języku i niezbędnych narzędziach, omówienie zmiennych, operatorów i funkcji oraz wyjaśnienie zastosowania tablic. Dowiesz się, na czym polega programowanie obiektowe, do czego służą obiekty i klasy, jak zapewnić obsługę błędów i wyjątków oraz jak wykonywać operacje wejścia-wyjścia. Nauczysz się odróżniać aplet od aplikacji, zapewnisz interakcję programu z użytkownikiem i stworzysz aplikacje z interfejsem graficznym. Każde z tych zagadnień będziesz mógł od razu przećwiczyć, a ćwiczenia te zagwarantują Ci dogłębne, praktyczne zrozumienie działania poszczególnych fragmentów kodu.
  • Programowanie w Javie
  • Zmienne, operatory i instrukcje
  • Tablice
  • Obiekty i klasy
  • Obsługa błędów i wyjątki
  • Operacje wejścia-wyjścia
  • Aplety
  • Interakcja z użytkownikiem
  • Aplikacje z interfejsem graficznym
  • Grafika i komponenty

Java - na pewno Ci się spodoba!



Cena: 23.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie

Android 3. Tworzenie aplikacji (149.00zł)
Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracują twórcy najważniejszych języków (79.00zł)
Java 2. Podstawy. Java 2. Techniki zaawansowane. Wydanie II (179.00zł)
Python. Rozmówki (37.00zł)
C++. Biblioteka standardowa. Podręcznik programisty (99.00zł)
Perl. Skrypty (44.90zł)
Ada 95 (55.00zł)
J2ME. Tworzenie gier (39.00zł)
Geek w świecie korporacji. Podręcznik kariery programisty (39.00zł)
Python i Django. Programowanie aplikacji webowych (69.00zł)
Lotus Notes i Domino. Leksykon (79.00zł)
Head First C#. Edycja polska (97.00zł)
Spring Framework. Profesjonalne tworzenie oprogramowania w Javie (89.00zł)
PHP i MySQL. Tworzenie aplikacji WWW (89.00zł)
RS 232C - praktyczne programowanie. Od Pascala i C++ do Delphi i Buildera. Wydanie III (67.00zł)
Tablice informatyczne. Java. Wydanie II (2.00zł)
Myślenie obiektowe w programowaniu. Wydanie III (47.00zł)
MATLAB. Ćwiczenia (14.90zł)
Piękny kod. Tajemnice mistrzów programowania (89.00zł)
JavaServer Faces. Wydanie II (89.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

AVR. Układy peryferyjne (99.00zł)
Internet. Kurs. Wydanie III (39.00zł)
W drodze do CCNA. Część I. eBook. ePub (59.90zł)
HTML5. Nieoficjalny podręcznik (69.00zł)
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej (39.90zł)
Zrozumieć platformę .NET. Wydanie II (39.00zł)
Wprowadzenie do baz danych (29.00zł)
Excel 2010 PL. Kurs. eBook. Pdf (27.90zł)
Odzyskiwanie danych w praktyce (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
Rails. Projektowanie systemów klasy enterprise (39.20zł)
JavaScript (58.50zł)
SQL. Rusz głową! (79.20zł)
Ubuntu Serwer. Oficjalny podręcznik. Wydanie II (79.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych. eBook. ePub (29.90zł)
Microsoft Visual Studio 2008. Księga eksperta (23.00zł)
SQL. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II. eBook. Mobi (22.90zł)
Contribute 2. Szybki start (39.90zł)
Tworzenie aplikacji dla Windows. Od prostych programów do gier komputerowych. eBook. Pdf (54.00zł)
Cyfrowe albumy fotograficzne. Ćwiczenia (18.99zł)

doczytaj | esppol | materace janpol | psycholog Piła | www.auto-i-moto.pl