e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-04-17
stron: 280, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl
ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


WE the CROWD

Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!

 

Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach „Nowego Marketingu” i „Antywebu”. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów.

Marcin Giełzak (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).
 


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (31.92zł)
Co na to Google? (42.00zł)
Sygnał i szum. Sztuka prognozowania w erze technologii (49.00zł)
Przechytrzyć social media (39.90zł)
Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (99.00zł)
Rewolucja social media (31.20zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (27.92zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (11.94zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (59.00zł)
VirtueMart. Jak szybko stworzyć profesjonalny sklep internetowy w Joomla! (31.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (31.20zł)
Analiza danych w biznesie. Sztuka podejmowania skutecznych decyzji (47.20zł)
Google Analytics dla marketingowców (31.92zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu (31.92zł)
Bitcoin. Złoto XXI wieku (31.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (31.92zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (37.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II (39.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (29.60zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Przechytrzyć social media (39.90zł)
C++. Biblioteka IOStreams i lokalizacja programów (79.00zł)
Architektura systemów zarządzania przedsiębiorstwem. Wzorce projektowe (99.00zł)
GIMP 2.6. Receptury. eBook. Pdf (44.90zł)
Mikrokontrolery PIC w praktycznych zastosowaniach (69.00zł)
Made in Japan (27.92zł)
Wstęp do HTML5 i CSS3. eBook.Mobi (37.00zł)
Język SQL. Przyjazny podręcznik (39.90zł)
Po prostu OpenOffice.ux.pl 3.x (32.90zł)
Windows Phone 7. Tworzenie efektownych aplikacji. eBook Pdf (54.99zł)
Alchemia uwodzenia, czyli erotyczna manipulacja mężczyznami (24.00zł)
Turbo Pascal 7.0. Wydanie II (16.10zł)
eXtreme programming (50.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Wzmacniacze operacyjne i pomiarowe. Przewodnik projektanta (66.67zł)
Arduino i Android. Niesamowite projekty. Szalony geniusz (39.90zł)
Silniki elektryczne w praktyce elektronika wyd.2 (71.43zł)
Java. Aplikacje bazodanowe. Najlepsze rozwiązania (33.00zł)
Photoshop Elements 10. Perfekcyjna edycja zdjęć ze Scottem Kelbym (69.00zł)
ASP.NET 3.5 z wykorzystaniem C# i VB. Zaawansowane programowanie (199.00zł)

it | birkut | edusek | busy Hamburg | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka