e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: E-biznes
Seria: Inne


Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu

Bartosz Filip Malinowski, Marcin Giełzak
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-04-17
stron: 280, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl
ECONOMICUS 2016 - III miejsce w kategorii "Najlepszy poradnik ekonomiczny"


WE the CROWD

Czym jest crowdfunding? Na to pytanie prościej jest odpowiedzieć przez zaprzeczenie. Crowdfunding nie jest: finansowaniem społecznościowym, piramidą finansową ani bezzwrotną pożyczką uzyskaną od wielu osób. Jest za to demokratyczną i cyfrową metodą finansowania projektów, w ramach której dowolna osoba głosuje swoimi pieniędzmi na jakiś pomysł w zamian za konkretną korzyść. Jest także demokratyczną formą marketingu, łączącą zaufanie i dialog z gospodarką doświadczeń i mechanizmami społecznościowymi. Innymi słowy, crowdfunding to taka forma kapitalizmu, w której o realizacji danego pomysłu decyduje Tłum.

Crowdfunding w Polsce rośnie w siłę w miarę rozwoju inwencji i zaradności cyfrowego Tłumu. Coraz więcej artystów, startupów, a nawet organizacji charytatywnych zwraca się bezpośrednio do swoich społeczności w celu pozyskania funduszy na realizację kapitalnych, potrzebnych projektów. To jednak wciąż za mało! Autorzy tej książki zebrali i usystematyzowali wiedzę, którą dzielą się za pośrednictwem poświęconego crowdfundingowi bloga www.wethecrowd.pl. Dziś oddają w Twoje ręce nie tylko bazę teoretyczną, ale przede wszystkim zestaw narzędzi pozwalających przekonać się, co o Twoich pomysłach sądzi Tłum, który może zadecydować o przyszłości Twoich projektów.

UWAGA – wydanie tej książki zostało częściowo sfinansowane w ramach crowdfundingu!

 

Bartosz Filip Malinowski (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD, doktorant zarządzania. Publikuje na łamach „Nowego Marketingu” i „Antywebu”. Prowadzi bloga www.apofenique.pl. Racjonalista, humanista, ateista i idealista, szukający właściwych środków do właściwych celów.

Marcin Giełzak (ur. 1987) – współzałożyciel think tanku WE the CROWD. Aktywnie uczestniczy w kampaniach crowdfundingowych i prowadzi szkolenia z tego zakresu. Współorganizował pierwsze w Polsce wydarzenia poświęcone ekonomii współdzielonej. Współpracuje m.in. z „Nowym Marketingiem”, „Mam StartUp”, „Nowym Obywatelem”. Autor książki Antykomuniści lewicy (Poznań 2014).
 


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: E-biznes

Podręcznik startupu. Budowa wielkiej firmy krok po kroku (12.90zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (25.35zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (19.95zł)
The Facebook Marketing Book (55.24zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
E-biznes. Poradnik praktyka (18.94zł)
Twoja firma w social mediach. Podręcznik marketingu internetowego dla małych i średnich przedsiębiorstw. Wydanie II (12.90zł)
Przechytrzyć social media (19.95zł)
Google Analytics dla marketingowców (19.95zł)
Google Analytics dla marketingowców. Wydanie II (19.95zł)
Mapy drogowe produktu - nowe podejście. Wyznaczanie kierunków rozwoju w czasach niepewności (43.55zł)
Jak zarabiać w mediach społecznościowych. Rozwijaj firmę dzięki nowoczesnym narzędziom marketingowym. Wydanie II (19.95zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (11.94zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny (19.50zł)
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u (17.45zł)
Lean management po polsku. O dobrych i złych praktykach (19.50zł)
Prawo w e-biznesie. Wszystko, co musisz wiedzieć, żeby prowadzić e-biznes i spać spokojnie (22.45zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (29.50zł)
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone (14.95zł)

Pozostałe z serii: Inne

Podstawy obsługi komputera. Pierwsza pomoc. Wydanie II (17.90zł)
JavaScript. Aplikacje WWW. eBook. Pdf (31.99zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Mastering PostgreSQL 10 (129.00zł)
Revit Architecture. Podręcznik użytkownika (34.90zł)
Python Deep Learning (189.00zł)
Jira 8 Essentials (179.00zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Learn Ansible (139.00zł)
Docker. Programowanie aplikacji dla zaawansowanych. Wydanie II (38.35zł)
Universal Design for Web Applications. Web Applications That Reach Everyone (109.65zł)
Apache. Przewodnik encyklopedyczny. Wydanie III (75.00zł)
Zautomatyzuj swoją firmę z Pythonem. Praktyczne rozwiązania dla firmowej sieci (33.50zł)
Collaborative Product Design. Help Any Team Build a Better Experience (152.15zł)
Windows PowerShell 4.0 dla programistów .NET (16.45zł)
Zwinna analiza danych. Apache Hadoop dla każdego (25.93zł)
HTML w 10 prostych krokach (49.90zł)
Smarty. Szablony w aplikacjach PHP (37.00zł)
CSS: The Definitive Guide. Visual Presentation for the Web. 4th Edition (203.15zł)
Budowanie mikrousług (29.50zł)

NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | torby papierowe do cateringu | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla przemysłu , rolnictwa i motoryzacji. Głównie z materiałów takich jak HDPE, ABS, LDPE, HIPS i PP. | robertdee