e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: ebiznes
Seria: Inne


CRM. Relacje z klientami

Jill Dyche
cena: 50.00 zł
Data wydania: 2002-07-03
stron: 272, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl

Książka przeznaczona jest dla wielu czytelników -
od menedżerów do użytkowników

Część 1. skierowana jest do kadry zarządzającej, menedżerów projektów oraz ludzi biznesu zainteresowanych zrozumieniem składników CRM i ich definicji, a także sposobów ich zastosowania.
Część 2. napisana została z myślą o menedżerach projektów, konsultantach, analitykach i technikach, którzy potrzebują praktycznych wskazówek na temat planowania i wdrażania CRM.
Książka stara się łagodzić niekorzystne zjawiska na rynku CRM, najpierw poprzez zdefiniowanie pojęcia i jego różnych składników, a następnie dostarczając przewodnika do efektywnego wdrożenia programu CRM. Jednocześnie służy jako źródło informacji, określające i przedstawiające kluczowe koncepcje CRM, a także jako praktyczny przewodnik ułatwiający wybór najlepszego sposobu zaadaptowania i wdrożenia własnego rozwiązania CRM. Książka przedstawia również typowe błędy i najczęstsze sukcesy, jakie stały się udziałem tych, którzy jako pierwsi zaczęli stosować CRM. Wcześniej jednak pomoże uporządkować posiadane wiadomości i zrozumieć różne funkcje pełnione przez CRM wraz z możliwymi kombinacjami.
Stanowi wprowadzenie do oceny wartości CRM z perspektywy firm. Wyjaśnienie powodów, dla których firmy bez zastanowienia podejmują decyzje o naśladowaniu innych działań w zakresie CRM. Wyjaśnia powody, dla których obsługa klienta stanowi sedno większości programów CRM. Przedstawienie wpływu nowych strategii i technologii obsługi klienta na wzrost lojalności klientów i dochodów firmy.


Cena: 50.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: ebiznes

Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (127.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (47.00zł)
E-biznes bez ryzyka. Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci (39.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla początkujących (39.90zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Sprzedaż online. Jak wzmocnić swoją pozycję w internecie (44.00zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Instrukcja obsługi komputera (9.90zł)
Flash 5 f/x (42.00zł)
Python 3. Kompletne wprowadzenie do programowania. Wydanie II (79.00zł)
Lean Customer Development. Twórz produkty, po które klienci będą ustawiać się w kolejkach (39.90zł)
Ptasia grypa. Wszystko, co powinieneś wiedzieć o następnej pandemii (29.00zł)
SQL dla SQL Server 2005. Wprowadzenie (44.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości (27.00zł)
HTML5 i CSS3. Zaawansowane wzorce projektowe (79.00zł)
Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Pdf (22.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie (31.20zł)
Mistrzowska edycja zdjęć. Adobe Photoshop CS5/CS5 PL dla fotografów (149.00zł)
Inżynieria oprogramowania. Jak zapewnić jakość tworzonym aplikacjom. eBook. Mobi (21.99zł)
Rozbudowa komputerów PC (49.90zł)
CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (17.90zł)
Excel 2013. 101 porad i sztuczek które oszczędzą Twój czas (44.90zł)
Raspberry Pi. Najlepsze projekty (69.00zł)
Mechanical Desktop 2.0 (109.00zł)
Made in Japan (27.92zł)
Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce (39.90zł)
W drodze do CCNA. Część I (79.00zł)

it | NAJLEPSZE - strony internetowe Trzcianka | koparko ładowarka Piła | tefinanse | torby papierowe do cateringu