e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: CRM
Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 192, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.
 


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: CRM

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku (44.80zł)

Pozostałe z serii: Inne

Revolution in The Valley [Paperback]. The Insanely Great Story of How the Mac Was Made (63.74zł)
Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Animacja cyfrowych twarzy (75.00zł)
Toskania. Zielony Przewodnik. Wydanie 2 (42.90zł)
Ajax on Rails. eBook. Mobi (34.90zł)
D3.js w akcji (34.50zł)
Active Directory Cookbook. 3rd Edition (143.65zł)
PHP. Wzorce projektowe (24.50zł)
Excel 97 PL. Ćwiczenia praktyczne (7.00zł)
Jak stworzyć własny xFACEBOOK (38.02zł)
Fireworks 4. Biblia (99.00zł)
3ds max 4. Techniki modelowania. Biblia (45.00zł)
Projektowanie interfejsów. Sprawdzone wzorce projektowe. eBook. ePub (69.90zł)
AutoCAD. Konstrukcje budowlane (45.00zł)
Sekrety pomiarów w mediach społecznościowych (34.50zł)
Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek. eBook. Mobi (47.00zł)
Excel 2013. 101 porad i sztuczek które oszczędzą Twój czas (44.90zł)
Head First JavaScript Programming. A Brain-Friendly Guide (143.65zł)
3D CAD i Autodesk 123D. Modele 3D, wycinanie laserowe i własnoręczne wytwarzanie (25.93zł)
PageMaker 6.5 Plus. Praktyczne projekty (25.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy | maritime TS2 Space phone | fumigowanie