e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: CRM
Seria: Inne


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 192, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z serii: Inne

Bezpieczne programowanie. Aplikacje hakeroodporne (39.00zł)
100 sposobów na Linux Server. Wskazówki i narzędzia dotyczące integracji, monitorowania i rozwiązywania problemów (59.00zł)
Wikipedia (39.00zł)
WordPress. Programowanie. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (21.99zł)
Moodle. Stwórz własny serwis e-learningowy. eBook. Pdf (23.90zł)
Matematyka dyskretna (74.59zł)
Drupal 7. Wprowadzenie. eBook ePub (39.00zł)
Ruby. Receptury (99.00zł)
Microsoft Excel 2013. Budowanie modeli danych przy użyciu PowerPivot (75.20zł)
NT Workstation 4 (egzamin 70-073) (55.00zł)
MFC. Czarna księga (89.00zł)
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej (39.90zł)
MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 2 (24.90zł)
Okablowanie strukturalne sieci. Teoria i praktyka. Wydanie III. eBook. Mobi (39.90zł)
Po prostu Photoshop CS5/CS5 PL (89.00zł)
PHP. Almanach (49.00zł)
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania. eBook. Mobi (19.90zł)
Pajączek 5 NxG. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Windows 2000. Czarna księga administratora (99.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy