e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: CRM
Seria: Inne
Promocja: -19%


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 192, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: CRM

Microsoft Outlook 2016 Krok po kroku (44.80zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mastering Kali Linux for Web Penetration Testing (169.00zł)
Internet. Przewodnik (29.90zł)
Pozytywne myślenie kluczem do sukcesu (39.90zł)
Linux dla stacji roboczych (29.00zł)
Learning Android Game Development (119.00zł)
OpenGL. Leksykon kieszonkowy (12.90zł)
Turbo Pascal. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie II (14.90zł)
Kerberos: The Definitive Guide. The Definitive Guide (101.15zł)
Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi. eBook. ePub (31.99zł)
Ajax. Wzorce projektowe (69.00zł)
Tworzenie stron WWW. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
Zegar Rozwiązywania Problemów (31.20zł)
Budowa robotów dla średnio zaawansowanych. Wydanie II (69.00zł)
MS Visual C++. Ćwiczenia (16.00zł)
Bazy danych SQL. Teoria i praktyka (57.00zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? (37.00zł)
BeStCAD dla AutoCAD-a 2002 LT (60.00zł)
Getting Started with Fluidinfo. Online Information Storage and Search Platform (76.42zł)
Free as in Freedom [Paperback]. Richard Stallman's Crusade for Free Software (67.92zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy