e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: CRM
Seria: Inne
Promocja: -30%


CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami

Agnieszka Dejnaka
promocja -30%
cena: 49 zł 34.30 zł
Data wydania: 2002-12-11
stron: 192, miękka oprawa, format: B5

więcej na stronie helion.pl
Firma działająca w realiach początku XXI wieku staje przed wieloma wyzwaniami. Jednym z nich jest płynna wymiana informacji z wszystkimi klientami firmy. Tradycyjne metody przestają wystarczać - coraz częściej obszar działalności nawet małych firm, obejmuje kontrahentów z całego świata. Jak wykorzystać nowoczesne technologie, aby efektywnie zarządzać wszystkimi kontaktami, przechowywać dane w sposób umożliwiający łatwy do nich dostęp i zapewnić błyskawiczną reakcję na wszelkie sygnały od klientów? Odpowiedzi na te i inne pytania, czytelnik odnajdzie w niniejszej książce.
Dowiesz się między innymi:
  • Czym jest CRM i jak za jego pomocą zarządzać relacjami z klientem?
  • Jak budować partnerskie kontakty z klientem i związać go z firmą?
  • Jak WAP, UMTS, telefonia komórkowa, Internet, intranet, extranet czy telewizja interaktywna zmieniają obraz firmy i standardy obsługi klienta?
Autorka jest pracownikiem Wyższej Szkoły Zarządzania i Finansów, a także współwłaścicielką firmy zajmującej się aplikacjami internetowymi, e-marketingiem oraz strategiami sieciowymi. W swojej książce prezentuje wiedzę zdobytą w praktyce, dzięki czemu będziesz mógł:
  • Poznać tajemnicę utrzymania klienta i zaprzyjaźnienia się z nim.
  • Sprawdzić, czy marketing partnerski jest rozwiązaniem dla Twojej firmy
  • Potraktować klienta nie tylko jako osobę dokonującą zakupu, lecz jako element struktury firmy, ukierunkowanej na właściwe relacje z klientem.
  • Wykorzystać marketing w nowych technologiach i budowaniu relacji z klientem.
  • Posiąść umiejętność wykorzystywania technologii w procesie sprzedaży produktów i usług.
  • Poznać, jak Internet, WAP, telefonia komórkowa oraz pozostałe technologie służą komunikacji z klientem oraz pomagają w poszczególnych etapach procesu sprzedaży.
  • Dowiedzieć się, jak wdrożenie systemu CRM pomaga w zbieraniu i przetwarzaniu informacji o kliencie, umożliwia odpowiednią jego obsługę oraz organizację firmy w celu właściwego przepływu danych.



Cena: 34.30 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z serii: Inne

Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
Windows 2000 Server dla każdego (85.00zł)
Tworzenie izometrycznych gier społecznościowych w HTML5, CSS3 i JavaScript (32.90zł)
ABC Excel 2010 PL (29.00zł)
Adobe Photoshop Lightroom 4. Podręcznik dla fotografów (64.50zł)
Joomla! Budowa i modyfikacja szablonów. eBook. Pdf (39.00zł)
ABC nagrywania płyt DVD (25.00zł)
Windows 8 PL. Zaawansowana administracja systemem (29.50zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI (69.30zł)
ABC Excel 2010 PL. eBook.ePub (22.90zł)
Po prostu OpenOffice.ux.pl 3.x (23.03zł)
Programowanie usług WCF. Wydanie III. eBook. ePub (99.00zł)
Adobe Illustrator CS4/CS4 PL. Oficjalny podręcznik (79.00zł)
Oracle Database 10g. Nowe możliwości (39.90zł)
Uczenie maszynowe dla programistów (24.50zł)
Sieć Profibus DP w praktyce przemysłowej. Przykłady zastosowań (62.10zł)
Po prostu tworzenie stron WWW (24.00zł)
Inkscape. Zaawansowane funkcje programu (29.50zł)
Audyt bezpieczeństwa informacji w praktyce (25.90zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | forum fishingsuperstars | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl