e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -35%


Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Dariusz Puzyrkiewicz
promocja -35%
cena: 39.892307692308 zł 25.93 zł
Data wydania: 2019-08-13
stron: 200, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych


Cena: 25.93 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (17.45zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (18.50zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (19.50zł)
Biblia copywritingu (19.95zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (24.50zł)
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych (19.95zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (44.85zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (14.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Nie interesuje mnie bycie zwykłym człowiekiem (twarda oprawa) (31.85zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (19.50zł)
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń (31.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Hejtoholik, czyli jak zaszczepić się na hejt, nie wpaść w pułapkę obgadywania oraz nauczyć zarabiać na tych, którzy Cię oczerniają (14.95zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (25.93zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

IronPython Studio (15.92zł)
Learning Responsive Web Design. A Beginner's Guide (109.65zł)
Mastering Xamarin.Forms (99.90zł)
Hands-On Embedded Programming with C++17 (149.00zł)
Programowanie w języku C. Ćwiczenia praktyczne (9.00zł)
Układy wykorzystujące sterowniki PLC (21.17zł)
Automate it! - Recipes to upskill your business (129.00zł)
Pojęcie funkcji i funkcja liniowa. Jak zdać maturę z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy (19.90zł)
Excel 2010 krok po kroku (30.40zł)
Kod doskonały. Jak tworzyć oprogramowanie pozbawione błędów. Wydanie II. eBook. Pdf (99.00zł)
Android. Poradnik programisty (60.80zł)
SQL. Sztuka programowania. eBook. Mobi (47.00zł)
Francja. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 1 (49.90zł)
Spam Kings. The Real Story Behind the High-Rolling Hucksters Pushing Porn, Pills, and %*@)# Enlargements (76.42zł)
Ujęcia z bliska. Kreatywna fotografia (24.50zł)
Trener intelektu (19.90zł)
Ucieczka z pułapki budowania. Efektywne zarządzanie produktem (24.50zł)
Windows 7 PL. Ćwiczenia praktyczne (9.95zł)
Sekrety cyfrowej ciemni Scotta Kelbyego. Edycja i obróbka zdjęć w programie Adobe Photoshop Lightroom (77.00zł)
Programowanie w języku Rust. Wydajność i bezpieczeństwo (64.35zł)

Wykonywanie wycinanki laserowe rękodzieło | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla motoryzacji , rolnictwa i przemysłu. Głównie z materiałów takich jak ABS, HDPE, LDPE, HIPS i PP. | feniks24 | wiwiwiwi | Strona WWW