e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -35%


Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone

Dariusz Puzyrkiewicz
promocja -35%
cena: 39.892307692308 zł 25.93 zł
Data wydania: 2019-08-13
stron: 200, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Od recepcjonisty do copywriter’a >> PODCAST


Na początku było słowo

Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien - opierać się na faktach. Ale, tak jak dobra proza literacka nie sprzedaje proszków do prania, tak samo ludzie nie ustawiają się w kolejce do perswazyjnych tekstów w księgarni. Biblia copywritingu - jak sam tytuł wskazuje - nauczy Cię trzeciego trybu.

ze wstępu Pawła Tkaczyka

Tworzysz treści na strony WWW lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych. Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Dariusz Puzyrkiewicz, weteran zawodu z kilkunastoletnim stażem i wieloma udokumentowanymi sukcesami na koncie, zebrał niezbędną wiedzę w tej książce. Zaopatrz się w nią, przeczytaj, ustaw na półce na wysokości wzroku - i wracaj do niej zawsze, gdy będziesz tworzyć tekst, który sprzedaje. Produkty. Usługi. Albo idee.
Dowiedz się, jak:
  • korzystać z inspiracji i gdzie ich szukać
  • skonstruować kuszący nagłówek
  • napisać jasną, zwięzłą i skuteczną ofertę
  • wyróżnić się na tle konkurencji
  • żonglować słowami w mediach społecznościowych


Cena: 25.93 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (12.90zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (20.35zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (26.95zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (12.90zł)
Fast text. Jak pisać krótkie teksty, które błyskawicznie przyciągną uwagę (39.90zł)
Marketing. Wprowadzenie (103.20zł)
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń (39.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Kto Ci ukradł marzenia? Czyli autorska metoda realizacji #1000marzeń (31.92zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (25.93zł)
Content marketing. Od strategii do efektów (12.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jak szybko zbudować dochodowy sklep internetowy (35.85zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Wizualny młotek. Jak wbić do głowy przekaz marki dzięki emocjonalnej sile obrazu (21.95zł)
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone (21.95zł)
SOCIAL MEDIA MARKETING DLA POCZĄTKUJĄCYCH I NIE TYLKO (17.06zł)

Pozostałe z serii: Inne

Infografiki. Praktyczne zastosowanie w biznesie (44.90zł)
Learn Data Structures and Algorithms with Golang (129.00zł)
MySQL 8 Administrator's Guide (129.00zł)
RS232 w przykładach na PC i AVR (57.86zł)
Ant: The Definitive Guide. 2nd Edition (118.15zł)
Visual Basic 4.0 (55.00zł)
Informatyka w społeczeństwie informacyjnym (20.00zł)
Unix i Linux. Przewodnik administratora systemów. Wydanie V (98.45zł)
Excel 2010 krok po kroku (30.40zł)
Sztuka podstępu. Łamałem ludzi, nie hasła. Wydanie II (39.90zł)
ABC komputera. Wydanie VIII (20.35zł)
Photoshop. Maskowanie i komponowanie (117.00zł)
AutoCAD 2018 PL. Pierwsze kroki (25.93zł)
Ubuntu Oneiric Ocelot. Przesiądź się na system open source. eBook. Mobi (29.90zł)
Continuity. Eleven sketches from the past of Mathematics (17.65zł)
Photoshop dla e-commerce i social media (49.00zł)
Rails. Projektowanie systemów klasy enterprise. eBook. ePub (39.00zł)
Flash. Filmy i dźwięk. Techniki zaawansowane (45.00zł)
AutoCAD 12 dla początkujących. Wersja angielska (18.00zł)
jQuery. Leksykon kieszonkowy. eBook. Mobi (19.90zł)

Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty dla motoryzacji , rolnictwa i przemysłu. Głównie z materiałów takich jak ABS, HDPE, LDPE, HIPS i PP. | feniks24 | wiwiwiwi | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet hucisko telefon | wolne domki na nocleg w domkach wolne domki Sopot last minute domki nad morzem