e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

wiêcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 z³

Jak zarabiaæ kilkadziesi±t dolarów dziennie?

Darmowa czê¶æ I

wiêcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 z³
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe czê¶ci

wiêcej
Sekrety jêzyka C#
Cena: 29.95 z³


Seria: Inne
Promocja: -9%


Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieñstwa z zadaniami

Ma³gorzata Majsnerowska
promocja -9%
cena: 48.461538461538 z³ 44.10 z³
Data wydania: 2009
stron: 142, miêkka oprawa, format:

wiêcej na stronie helion.pl

Ksi±¿ka powsta³a w oparciu o wyk³ad z rachunku prawdopodobieñstwa prowadzony dla studentów matematyki na Uniwersytecie Wroc³awskim. Mo¿e byæ równie¿ przydatna dla studentów kierunków technicznych oraz wszystkich, którzy chcieliby siê zapoznaæ z podstawowymi pojêciami i metodami elementarnego rachunku prawdopodobieñstwa.
Do zrozumienia tre¶ci ksi±¿ki wystarczy podstawowy kurs teorii mnogo¶ci i analizy matematycznej; zastosowany aparat nie obejmuje teorii miary ani funkcji zespolonych.
Ka¿dy z tematów zilustrowano przyk³adami oraz zadaniami umieszczonymi na koñcu rozdzia³ów. Do prawie wszystkich zadañ podane s± odpowiedzi, czasem wskazówki. W koñcowej czê¶ci ksi±¿ki umieszczono dodatkowo piêædziesi±t zadañ wraz z odpowiedziami oraz zestawienie wa¿niejszych rozk³adów, ich momentów i transformat.


Cena: 44.10 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozosta³e z kategorii: Ksi±¿ki oko³oszkolne

Teoria sygna³ów. Wstêp. Wydanie II (69.00z³)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz siê, jak zdaæ ka¿dy egzamin (21.90z³)
Zajêcia rewalidacyjne. Zeszyt æwiczeñ dla szko³y podstawowej, klasy 7 - 8. Czê¶æ 1. Doskonalimy logiczne my¶lenie, rozumowanie, spostrzegawczo¶æ i percepcjê wzrokowo-s³uchow± (18.67z³)
Zajêcia rewalidacyjne. Zeszyt æwiczeñ dla szko³y podstawowej, klasy 1 - 3. Czê¶æ 1. Doskonalimy kaligrafiê, syntezê i analizê wzrokowo-s³uchow± oraz uczymy siê o emocjach, uczuciach i zachowaniach (18.67z³)
Superpamiêæ dla dzieci (29.90z³)
G³owa do liczb (26.95z³)
Zajêcia rewalidacyjne. Zeszyt æwiczeñ dla szko³y podstawowej, klasy 4 - 8 (18.67z³)
Wstêp do informatyki nie tylko dla informatyków (62.10z³)
Domowe lekcje matematyki (16.45z³)
Zajêcia rewalidacyjne. Zeszyt æwiczeñ dla szko³y podstawowej, klasy 4 - 6. Czê¶æ 2. Bogacimy s³ownictwo, utrwalamy poprawne formy gramatyczne i zasady ortografii. Uczymy siê o emocjach, uczuciach i za (18.67z³)
Podstawy uk³adów sterowañ cyfrowych i komputerowych (24.31z³)
Prawdopodobieñstwo i statystyka. Jak zdaæ maturê z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy (9.00z³)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz siê, jak zdaæ ka¿dy egzamin (12.04z³)
Planimetria i geometria analityczna. Jak zdaæ maturê z matematyki? Kurs video. Poziom podstawowy (9.00z³)
Domowe lekcje matematyki (18.24z³)
Jak zdaæ egzamin zawodowy w technikum informatycznym? Kwalifikacje E.12, E.13, E.14 (28.46z³)
Trening superkoncentracji dla dzieci (23.68z³)
Praca magisterska i dyplomowa z programem LaTeX (33.43z³)
Zagadki logiczne (21.60z³)
Ekonometria Zbiór zadañ (37.97z³)

Pozosta³e z serii: Inne

Programowanie aplikacji dla Sklepu Windows w C#. Projektowanie innowacyjnych aplikacji sklepu Windows przy u¿yciu WinRT, XAML i C# (62.37z³)
Kontrola wersji z systemem Git. Narzêdzia i techniki programistów. Wydanie II (69.00z³)
The C++ Standard Library - Second Edition (79.90z³)
Krótka historia informatyki (27.19z³)
Jak stworzyæ w³asny xFACEBOOK (38.02z³)
Jêzyk C/C++ i obliczenia numeryczne. Krótkie wprowadzenie (13.70z³)
Podstawy korzystania z programu Autocad 2013 (22.78z³)
Programowanie Microsoft SQL Server 2012 (150.26z³)
Sieci komputerowe. Ksiêga eksperta (60.00z³)
Bezpieczeñstwo nowoczesnych aplikacji internetowych. Przewodnik po zabezpieczeniach (32.45z³)
Ludzie przeciw technologii. Jak internet zabija demokracjê (i jak j± mo¿emy ocaliæ) (27.15z³)
My¶lê, wiêc jestem. 50 ³amig³ówek wspomagaj±cych my¶lenie wizualne (10.95z³)
Riwiera turecka. (wydanie I) (24.90z³)
Java Persistence. Programowanie aplikacji bazodanowych w Hibernate. Wydanie II (99.00z³)
Twórz w³asne gry komputerowe w Pythonie (57.82z³)
Fotografowanie mê¿czyzn. 500 kreatywnych ujêæ (39.90z³)
SEO marketing. B±d¼ widoczny w internecie (32.95z³)
Pisz jak mistrz. Poznaj nawyki codziennego pisania i uwolnij siê od blokady twórczej (16.45z³)
Po prostu InDesign 2 CE (90.00z³)
Badanie danych. Raport z pierwszej linii dzia³añ (54.90z³)