e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
promocja -14%
cena: 49.837209302326 zł 42.86 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 42.86 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GURU KULTU..ry (31.92zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (39.20zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Java ME. Tworzenie zaawansowanych aplikacji na smartfony. eBook. ePub (47.00zł)
Marketing mobilny. eBook. Mobi (29.90zł)
ABC MS Office 2010 PL (34.90zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania technologii informacyjnej (8.90zł)
CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompendium (35.00zł)
Badania operacyjne (51.30zł)
Matematyka Europejczyka. Zbiór zadań dla gimnazjum. Klasa 1 (19.90zł)
TCP/IP od środka. Protokoły. Wydanie II (129.00zł)
Word 2010 PL. Pierwsza pomoc (14.32zł)
Po prostu sieci komputerowe (24.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. Edycja kolorowa (37.00zł)
Google SketchUp. Ćwiczenia praktyczne (24.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
PHP, MySQL i Apache. Intensywny trening (89.00zł)
Sekrety kryptografii (59.00zł)
AutoCAD LT 98 (45.00zł)
C#. Tworzenie aplikacji sieciowych. Gotowe projekty. eBook. Pdf (39.00zł)
Korsyka. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (54.90zł)
Rails. Zaawansowane programowanie . eBook. Pdf (39.00zł)
Legalny doping emocjonalny (24.90zł)

zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | druk | łączność | wedding planner