e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
promocja -14%
cena: 49.837209302326 zł 42.86 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 42.86 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing mobilny (37.00zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (34.90zł)
Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera (27.92zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami (49.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Optymalizacja wydajności aplikacji na Android (49.00zł)
Microsoft Office 2013. Praktyczne programowanie makr i dodatków (54.90zł)
Visual Studio 2005. Programowanie z Windows API w języku C++ (99.00zł)
Spring w praktyce (89.00zł)
SWiSH Max3 Animacje flash jakie to proste (46.02zł)
Windows 7 PL. Instalacja i naprawa. Ćwiczenia praktyczne. eBook. ePub (19.90zł)
jQuery. Ćwiczenia praktyczne (27.92zł)
Sprzedaż, zarządzanie i efektywność osobista w 101 praktycznych przykładach (54.00zł)
Firma w Internecie. Poradnik subiektywny. eBook. Pdf (31.99zł)
Zastosowanie Excela w pracy analityka finansowego, specjalisty ds. controllingu i analityka sprzedaży. eBook. Pdf (39.00zł)
Schematy elektroniczne i elektryczne. Przewodnik dla początkujących. Wydanie III (29.60zł)
Wybrzeże Chorwacji, Słowenii i Czarnogóry. Wydanie 2 (24.90zł)
Access 2013 PL. Kurs (39.90zł)
Projektowanie systemów CMS przy użyciu PHP i jQuery. eBook. ePub (47.00zł)
Programowanie obiektowe w Turbo Pascalu (8.10zł)
Kompozycja. Od zdjęcia do arcydzieła (69.00zł)
Wirtualizacja w praktyce (54.90zł)
Projektowanie stron internetowych. Przewodnik dla początkujących webmasterów po (X)HTML, CSS i grafice (89.00zł)
Książę (27.00zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia (26.90zł)

zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | druk | łączność | wedding planner