e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
promocja -14%
cena: 49.837209302326 zł 42.86 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 42.86 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (39.00zł)
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu (25.18zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (23.40zł)
Marketing. Wprowadzenie (98.29zł)
Samo Sedno - Jak inwestować i pomnażać oszczędności? (27.20zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (20.94zł)
Angielski w samochodzie. Kurs podstawowy (15.99zł)
GURU KULTU..RY (34.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
E-mail marketing oswojony. Teoria, praktyka, prawda (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (31.20zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
GURU KULTU..RY (31.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (17.94zł)
5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google (35.50zł)
Najbardziej znany Sekret Marketingu na świecie. Zbuduj biznes oparty na rekomendacjach (projekt b2b) (35.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta (39.20zł)
Fotografia cyfrowa według Davida Pogue'a. eBook. Mobi (39.00zł)
ASP.NET MVC 3 Framework. Zaawansowane programowanie. eBook. Mobi (79.00zł)
Imperium aplikacji. Niech technologia pracuje na Twój sukces (42.90zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook. ePub (31.99zł)
Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty. Wydanie 2 rozszerzone (29.40zł)
Unity 2018 By Example (139.00zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces (39.00zł)
Building Cross-Platform Desktop Applications with Electron (159.00zł)
Darmowe narzędzia dla webmastera (34.90zł)
Tablice informatyczne. Joomla! (12.90zł)
Active Directory. Designing, Deploying, and Running Active Directory. 5th Edition (169.15zł)
JavaServer Faces. Wydanie II (89.00zł)
Statystyka (41.07zł)
Po prostu Excel 97 (27.00zł)
Bezpieczeństwo informacyjne. Nowe wyzwania (44.01zł)
Database Nation. The Death of Privacy in the 21st Century (46.74zł)
The Python Apprentice (139.00zł)
PHP5. Księga eksperta (89.00zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Zakres rozszerzony. Część 1 (Wydanie III) (32.90zł)

zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | druk | łączność | wedding planner