e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -14%


e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej

Świerczyńska-Kaczor Urszula
promocja -14%
cena: 49.837209302326 zł 42.86 zł
Data wydania: 2012
stron: 290, miękka oprawa, format:

więcej na stronie helion.pl
E-marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej nadal pozostaje nowym obszarem badawczym. Tematyka książki koncentruje się wokół e-marketingu przedsiębiorstw w serwisach społecznościowych oraz w wirtualnych światach.
Wybór obu środowisk, jako przedmiotu analizy, wynika z kilku przesłanek. Pierwsza, to stale rosnąca na globalnym rynku liczba użytkowników obu środowisk. Społeczny Internet otwiera dla przedsiębiorstw nowe szanse budowy dialogu z nabywcami, wzmocnienia wizerunku marki, pobudzenia sprzedaży. Jednak większość przedsiębiorstw nie wykorzystuje w pełni potencjału marketingowego serwisów społecznościowych i wirtualnych światów.
Kolejny argument skłaniający do prowadzenia rozważań w obszarze wirtualnych światów i serwisów społecznościowych to frapująca idea kreacji globalnej wirtualnej wioski, stanowiącego odwzorowanie rzeczywistego świata z indywidualnymi użytkownikami i podmiotami instytucjonalnymi. Już teraz serwisy społecznościowe oraz wirtualne światy skupiają zarówno indywidualnych internautów, jak i przedsiębiorstwa, organizacje niekomercyjne, miasta, regiony.
W niniejszej książce główne tezy prowadzonych rozważań dotyczą wyznaczenia teoretycznych ram dla rozumienia e-marketingu przedsiębiorstwa w społecznościach wirtualnych oraz oceny skuteczności działań marketingowych prowadzonych w środowiskach wirtualnych społeczności.
Niniejsza publikacja oferuje teoretyczne ujęcie przebiegu procesów marketingowych zachodzących w społecznościach wirtualnych oraz dostarcza przykładów konkretnych implementacji działań marketingowych.
Niniejsza książka jest skierowana nie tylko do środowiska naukowego, ale także do praktyków marketingu oraz studentów. Praktycy znajdą w niej inspirują ce przykłady działań e-marketingowych. Książka może być także przydatną lekturą na kierunkach zarządzania, ekonomii oraz pomocnym materiałem w trakcie kursów z zakresu marketingu, e-handlu czy psychologii zachowań nabywców.
Książka łączy bogate źródła literaturowe z praktyczną orientacją i jest udanym przykładem pracy spełniającej standardy naukowe, która jednocześnie może być interesująca dla praktyków marketingu społecznościowego, konsultantów, przedsiębiorców i menedżerów. Lekturę ułatwiają liczne przykłady praktyczne opisy i ilustracje. Zaletą jest również prezentowanie polskich uwarunkowań omawianych zagadnień, gdyż rozwój platform internetowych w Polsce odbiega nadal od realiów wielu innych gospodarek.
( z recenzji dr. hab. Krzysztofa Klincewicza, prof. UW)
 

 


Cena: 42.86 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Marketing

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (31.20zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (31.20zł)
Systemy informatyczne w dynamicznej analizie decyzyjnej (45.26zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Google+ dla biznesu (29.60zł)
Marketing mobilny (29.60zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Gdyby głupota miała skrzydła. Najsłynniejsze katastrofy marketingu hi-tech. Wydanie drugie (57.00zł)
Zarządzanie i marketing. Spektakularne sukcesy i porażki (49.00zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu (17.60zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (31.20zł)
ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga (31.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne (3.00zł)
Arduino dla początkujących. Kolejny krok (39.00zł)
ABC MAC OS X Lion (49.00zł)
Zarządzanie czasem (30.47zł)
Platforma Windows Azure (79.00zł)
Po prostu Director 6 (27.00zł)
Visual Basic .Net. Szybki start (69.00zł)
C#. Rusz głową! Wydanie III (99.00zł)
Kalejdoskop fotografii. Między techniką a sztuką (79.00zł)
Sztuka wojny. Traktaty (14.90zł)
Pajączek 5 NxG Professional (licencja) (225.00zł)
Microsoft SQL Server 2000. Księga eksperta (149.00zł)
Metody numeryczne w Turbo Pascalu (39.00zł)
Mathcad. Od obliczeń do programowania (39.00zł)
Twarzą w twarz z obiektywem. Sztuka fotografowania ludzi (69.00zł)
AVR. Praktyczne projekty (99.00zł)
Może (morze) wróci (23.20zł)
ABC CorelDRAW X4 PL (49.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (31.92zł)
HTML. Kurs webmastera (44.90zł)

zmniejszanie zdjęć png zmniejszanie zdjęć png | Jedyny profesjonalny operator w gminie stryszawa korzystaj z naszych usług telefonu, internetu i komputerów, wspieraj lokalną działalność a nie obcy kapitał | druk | łączność | wedding planner