e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-07-02
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (31.20zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (47.20zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (32.90zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (29.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (55.20zł)
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania (24.90zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (59.00zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (26.32zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (57.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (39.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (39.20zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek (44.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tworzenie aplikacji na platformę iOS 5 z wykorzystaniem Xcode, Interface Builder, Instruments, GDB oraz innych kluczowych narzędzi. eBook. Pdf (54.99zł)
GIMP 2.6. Receptury (57.00zł)
TCP/IP. Księga eksperta (79.00zł)
Bądź sobą. Autentyczność jest w cenie (39.00zł)
BIOS. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II (2.00zł)
Java. Ćwiczenia zaawansowane. Wydanie II. eBook. Pdf (23.90zł)
Photoshop CS/CS PL. Skuteczne rozwiązania (39.90zł)
Wielkie umysły programowania. Jak myślą i pracują twórcy najważniejszych języków . eBook. ePub (62.90zł)
Tajemnice internetu, hackingu i bezpieczeństwa (39.00zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Pdf (23.90zł)
Java. Ćwiczenia praktyczne. Wydanie III. eBook. Mobi (23.90zł)
Word 2013 PL. Kurs (39.90zł)
Profesjonalna fotografia ślubna. Zaawansowane techniki dla fotografów cyfrowych (39.90zł)
J2EE. Podstawy programowania aplikacji korporacyjnych (57.00zł)
Marketing w Internecie. Strategie dla małych i dużych firm (39.99zł)
Język C++. Szkoła programowania. Wydanie VI (99.00zł)
XML. Wprowadzenie. Wydanie II (49.90zł)
Asembler. Sztuka programowania (99.00zł)
Java EE 6. Programowanie aplikacji WWW (37.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona (34.90zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.