e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -50%


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
promocja -50%
cena: 49 zł 24.50 zł
Data wydania: 2013-07-02
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 24.50 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (24.50zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (34.30zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (33.50zł)
Ponadczasowe strony internetowe (48.30zł)
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania (12.45zł)
Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (14.50zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (16.45zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (24.50zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (24.50zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (34.50zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (19.95zł)
Grafika w Internecie (39.50zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (41.30zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (23.03zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (29.50zł)

Pozostałe z serii: Inne

Programowanie. Teoria i praktyka z wykorzystaniem C++. Wydanie II poprawione (129.00zł)
Laptopy. Dla seniorów (34.90zł)
Access 2007 PL. Formuły, raporty, kwerendy. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Spring. Zapiski programisty (29.90zł)
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty (24.50zł)
TCP/IP. Biblia (59.00zł)
Symfony w przykładach. eBook. Mobi (47.00zł)
Android UI. Podręcznik dla projektantów. Smashing Magazine (34.50zł)
Excel 2003 PL. Ćwiczenia zaawansowane (36.65zł)
PHP. Receptury. Wydanie II. eBook. ePub (79.00zł)
Head First Ruby on Rails. Edycja polska (79.00zł)
Kryptografia w Javie. Od podstaw (67.00zł)
Delphi 6. Nowe narzędzia obliczeniowe (25.00zł)
Jak zarabiać na aplikacjach i grach mobilnych (25.90zł)
AutoCAD 14 PL dla Windows (twarda oprawa) (109.00zł)
Macromedia Flash MX. Kompendium programisty (75.00zł)
Access 2000. Księga eksperta (79.00zł)
Windows 8 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Mobi (19.90zł)
Photoshop 7/7 CE. Biblia (149.90zł)
Informatyka Europejczyka. Informatyka. Podręcznik dla szkół ponadgimnazjalnych. Część 1 (31.90zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.