e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 52.857142857143 37.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-07-02
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

Grafika w Internecie (79.00zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (26.32zł)
Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (29.00zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (67.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (49.00zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (31.20zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (57.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (59.00zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek (44.90zł)
Ponadczasowe strony internetowe (69.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (39.20zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (47.20zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (49.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW. eBook. Pdf (43.90zł)
Outlook 98 (30.00zł)
Tablice informatyczne. Photoshop CS3/CS3 PL. eBook. Pdf (9.90zł)
Twój podręczny uspokajacz. Niezbędnik każdej kobiety. eBook. Pdf (29.90zł)
3D Studio VIZ 3i (69.00zł)
Python Data Analysis - Second Edition (169.00zł)
JavaScript i jQuery. Kompletny przewodnik dla programistów interaktywnych aplikacji internetowych w Visual Studio (39.20zł)
Nowe usługi 2.0. Przewodnik po analizie zbiorów danych (54.00zł)
Słownik pojęć SEO (6.38zł)
WCF od podstaw. Komunikacja sieciowa nowej generacji (49.00zł)
Fascynujący świat robotów. Przewodnik dla konstruktorów (67.00zł)
Developing Android Applications with Flex 4.5. Building Android Applications with ActionScript (69.90zł)
Edytor vi (45.00zł)
Adobe Photoshop 7. Wystarczy jedno kliknięcie! (39.90zł)
Alex po drugiej stronie lustra. Jak liczby odzierciedlają życie,a życie odzwierciedla liczby (32.00zł)
Tablice informatyczne. C (17.00zł)
Windows PowerShell 4.0 dla programistów .NET (32.90zł)
Egzamin 70-741: Windows Server 2016 - Praca w sieci (75.20zł)
Digital Forensics and Incident Response (149.00zł)
Blender. Od planowania, modelowania oraz teksturowania do animacji i renderingu. Praktyczne projekty. eBook. Mobi (39.00zł)

hosting online hosting online | Dobry stomatolog Szczecin | Katalog4u to moderowany Katalog SEO stron internetowych | najlepszy symetryczny bezprzewodowy internet kuków telefon | Prochem produkuje, obrabia i wytwarza gotowe płyty do termoformowania stosowane w rolnictwie, motoryzacji i przemyśle. Z materiałów takich jak LDPE, HIPS, ABS, HDPE i PP.