e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-06-21
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

Ponadczasowe strony internetowe (69.00zł)
Twoja pierwsza strona WWW. Stwórz profesjonalną i funkcjonalną stronę WWW bez znajomości programowania (24.90zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (39.20zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (59.00zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (57.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (39.20zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (32.90zł)
Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (29.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (55.20zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (26.32zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek (44.90zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Tablice informatyczne. Basic/VB.NET (2.00zł)
Uczenie maszynowe dla programistów (49.00zł)
Microsoft SQL Server. Modelowanie i eksploracja danych. eBook. Pdf (54.99zł)
LaTeX. Leksykon kieszonkowy (3.00zł)
Java EE 6. Zaawansowany przewodnik. Wydanie IV (89.00zł)
Solid Edge 8/9 (95.00zł)
Tworzenie stron WWW. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie II. eBook. Mobi (69.90zł)
USB dla niewtajemniczonych w przykładach na mikrokontrolery STM32 (84.76zł)
MATLAB i Simulink. Poradnik użytkownika. Wydanie II (39.90zł)
Microsoft Visual Studio 2008. Księga eksperta (23.00zł)
Anatomia PC. Wydanie IV (79.50zł)
CSS według Erica Meyera. Kolejna odsłona (39.90zł)
MySQL. Mechanizmy wewnętrzne bazy danych. eBook. ePub (29.90zł)
Ajax on Java (37.00zł)
Oko w oko z Adobe Photoshop CS3. Photoshop. Efekty specjalne (139.00zł)
PartitionMagic. Ćwiczenia (19.90zł)
Windows Phone 7. Tworzenie efektownych aplikacji. eBook. Mobi (54.99zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (69.00zł)
E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie (44.90zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | forum fishingsuperstars | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl