e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-06-21
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

Grafika w Internecie (79.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (59.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (47.20zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek (44.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (39.20zł)
Ponadczasowe strony internetowe (55.20zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (49.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (49.00zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (32.90zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (69.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (26.32zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (67.00zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (57.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

JavaScript. Zaawansowane programowanie (125.00zł)
Visual Basic 2005. Programowanie (69.00zł)
Informatyka Europejczyka. Podręcznik dla gimnazjum (scalenie) (Stara podstawa programowa) (31.90zł)
Przetwarzanie danych dla programistów (37.00zł)
Supełek NxG (licencja) (71.98zł)
Excel w biurze i nie tylko (29.00zł)
3D Studio 4.0 dla zaawansowanych (37.50zł)
CVS. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II. Edycja kolorowa (37.00zł)
Zen stosowania CSS. Źródło oświecenia dla projektantów stron WWW (69.00zł)
Flash MX. ActionScript. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
ASP.NET 3.5. Programowanie. eBook. Pdf (99.00zł)
Ethernet. Biblia administratora (79.00zł)
Podstawy korzystania z programu Autocad 2013 (22.78zł)
Adobe Illustrator CS3/CS3 PL. Oficjalny podręcznik (15.00zł)
Tajemny klucz do Millennium skandalisty Stiega Larssona (29.00zł)
ECUK. Użytkowanie komputerów (8.30zł)
3ds Max. Leksykon. eBook. Mobi (27.90zł)
sendmail. Receptury (49.90zł)
CakePHP 1.3. Programowanie aplikacji. Receptury (59.00zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy