e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Administrowanie sieciami Cisco. Kurs video. Przygotowanie do egzaminu CCNA/ICND1 100-105
Cena: 57 39.90 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-06-21
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

Wydajne witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (14.50zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (33.50zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (21.39zł)
Ponadczasowe strony internetowe (44.85zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (24.50zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (29.50zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (31.85zł)
Ponadczasowe strony internetowe (34.50zł)
The Smashing Book #2 (34.50zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (49.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (38.35zł)
Wzorce wyszukiwania. Projektowanie nowoczesnych wyszukiwarek (22.45zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (24.50zł)
UX i analiza ruchu w sieci. Praktyczny poradnik (24.50zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (28.50zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (34.50zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (29.50zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (49.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Lightweight Django (101.15zł)
Microsoft SQL Server 2000. Księga eksperta (149.00zł)
FOREX dla bystrzaków. Wydanie II (25.35zł)
Automate it! - Recipes to upskill your business (129.00zł)
Komputer PC. Ćwiczenia praktyczne (12.00zł)
W tym szaleństwie jest metoda. Powieść o zarządzaniu projektami (31.85zł)
Algorytmy. Ćwiczenia. eBook. Pdf (27.90zł)
Microsoft SharePoint 2010. Poradnik administratora z płytą CD tom I i II (144.99zł)
Microservices with Clojure (139.00zł)
Splątana sieć. Przewodnik po bezpieczeństwie nowoczesnych aplikacji WWW. eBook. ePub (43.90zł)
Mac OS X Leopard. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
Palm Pre: The Missing Manual. The Missing Manual (63.74zł)
Angular instalacja i działanie. Nauka krok po kroku (60.80zł)
Informatyka Europejczyka. Program nauczania informatyki w szkole podstawowej, kl. IV - VI. Edycja: Windows Vista, Linux Ubuntu, MS Office 2007, OpenOffice.org (7.70zł)
3D Studio 4.0. Animacja (37.50zł)
Układy wykorzystujące sterowniki PLC. Projektowanie algorytmów sterowania (32.68zł)
Metody i modele eksploracji danych (49.45zł)
Mastering Rust (169.00zł)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach. eBook. Pdf (27.00zł)
Flickr Hacks. Tips & Tools for Sharing Photos Online (63.74zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy | fumigowanie