e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Macromedia Dreamweaver 8 z ASP, PHP i ColdFusion. Oficjalny podręcznik
Cena: 8.5714285714286 6.00 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne


100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Susan Weinschenk
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2013-06-21
stron: 244, miękka oprawa, format: 168x237

więcej na stronie helion.pl

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klienta

Jak myślą konsumenci? W jaki sposób podejmują decyzje? Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili? Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!
Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.
  • Jak przykuwać uwagę na stronie WWW?
  • Jak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięć?
  • Jak motywować innych, by wykonali kolejny krok?
  • Jak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacje?
  • Jak kształtować czyjeś przyzwyczajenia?
  • Jak pogłębiać i utrwalać relacje z klientami?
  • Jak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnień?
  • Jak skutecznie oddziaływać na podświadomość klienta?

Zwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!


Susan M. Weinschenk jest doktorem psychologii z wieloletnim doświadczeniem w praktycznym zastosowaniu psychologii do projektowania rozwiązań technologicznych. Jest autorką kilku książek na temat metod projektowania skupionych na potrzebach użytkowników. Jest także wykładowcą i prelegentką oraz szefową działu User Experience Strategy dla obu Ameryk w firmie Human Factors International, a ponadto autorką popularnego bloga whatmakesthemclick.net.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Funkcjonalność stron

Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
The Smashing Book #2 (69.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (69.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (47.20zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (26.32zł)
Responsywne strony WWW. Technologia na start! (32.90zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (39.20zł)
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach (49.00zł)
Ponadczasowe strony internetowe (55.20zł)
Projektowanie nawigacji strony WWW. Optymalizacja funkcjonalności witryny (67.00zł)
Grafika w Internecie (79.00zł)
Skalowalne witryny internetowe. Budowa, skalowanie i optymalizacja aplikacji internetowych nowej generacji (57.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Projektowanie witryn internetowych User eXperience. Smashing Magazine (69.00zł)
Design dla hakerów. Sekrety genialnych projektów (59.00zł)
Projektowanie WWW. Księga pomysłów. #2 (59.00zł)
Jeszcze wydajniejsze witryny internetowe. Przyspieszanie działania serwisów WWW (31.20zł)
Responsive Web Design. Projektowanie elastycznych witryn w HTML5 i CSS3 (39.20zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie III (49.00zł)
Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych. Wydanie II (39.90zł)

Pozostałe z serii: Inne

Paryż. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Kompozycja obrazu fotograficznego (69.00zł)
Magento. Przewodnik dla programistów PHP (39.90zł)
Inteligentne metody komputerowe dla nauki, technologii i gospodarki (32.00zł)
STL. Leksykon kieszonkowy (9.90zł)
Legalny doping emocjonalny (24.90zł)
ABC Excel 2013 PL (34.90zł)
HTML, XHTML i CSS. Praktyczne projekty. Wydanie II. eBook. Pdf (62.90zł)
Rails. Projektowanie systemów klasy enterprise (39.20zł)
EdgeCAM. Komputerowe wspomaganie wytwarzania. Wydanie II (79.00zł)
Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu (49.00zł)
Dane testowe. Teoria i Praktyka. eBook. ePub (27.90zł)
Flash MX 2004. Skuteczne rozwiązania (29.90zł)
Programowanie systemowe mikroprocesorów rodziny x86 + płyta CD (57.82zł)
JavaScript. Wzorce (39.00zł)
Photoshop CS3/CS3 PL. Biblia (117.00zł)
Wzorzec MVC w PHP dla profesjonalistów (79.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (31.92zł)
Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu (59.00zł)
Odnieś sukces w sieci! Praktyczny przewodnik po e-marketingu dla małych i średnich firm (31.20zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | forum fishingsuperstars | w promocji słuchawki fischer audio w bardzo niskiej cenie | internet365.pl