e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

30% taniej

więcej
Wprowadzenie do rachunku prawdopodobieństwa z zadaniami
Cena: 63 44.10 zł

Jak zarabiać kilkadziesiąt dolarów dziennie?

Darmowa część I

więcej
Poznaj sekrety Google AdSense
Cena: 39.97 zł
Visual Studio .NET 2005

Dwie darmowe części

więcej
Sekrety języka C#
Cena: 29.95 zł


Seria: Inne
Promocja: -19%


Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta

Rafał Nowocień
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2019-10-22
stron: 200, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie helion.pl

Zostań profesjonalnym producentem gier komputerowych

  • Poznaj fazy tworzenia gry komputerowej
  • Dowiedz się, kto jest kim w procesie produkcji
  • Naucz się przygotowywać odpowiednią dokumentację
Tworzenie gier komputerowych, podobnie jak produkcja każdego innego rodzaju oprogramowania, to złożony, wieloetapowy proces wymagający zaangażowania szeregu różnych specjalistów, odpowiedniej koordynacji działań, kontrolowania terminów i budżetu oraz ciągłego zarządzania i nadzoru nad zespołem. Wiele doskonale zapowiadających się projektów upada nie z powodu trudnej sytuacji rynkowej czy niewystarczających środków na inwestycję, lecz przez zwykły brak wiedzy i doświadczenia u prowadzących je osób, przejawiający się często nadmiernym optymizmem i mało obiektywną oceną realiów.
Można tego uniknąć, zawczasu uzbroiwszy się w odpowiednie kompetencje. Dowiedz się, jak wygląda proces tworzenia gier komputerowych, jakie role są konieczne na poszczególnych etapach pracy i kto jest za co odpowiedzialny, a także jaką dokumentację trzeba przygotować przed rozpoczęciem produkcji oraz w jej trakcie. Poznaj zakres odpowiedzialności i specyfikę pracy menedżera zarządzającego projektem gry, zdobądź najważniejsze umiejętności z punktu widzenia producenta i naucz się mijać niebezpieczne rafy, które spowodowały niejedną spektakularną katastrofę. Ta książka otworzy Ci oczy na wiele nieoczywistych spraw - pomoże nie tylko unikać błędów, lecz również odnieść sukces w branży!
  • Role zarządcze, kreatywne, artystyczne, programistyczne i inne
  • Przebieg procesu i fazy produkcji gry komputerowej
  • Opracowanie koncepcji, założeń oraz projektu gry
  • Tworzenie dokumentacji i planowanie działań
  • Programowanie, testowanie i wersjonowanie gry
  • Publikacja gry, marketing i obsługa klienta

Planuj, zarządzaj, dokumentuj - odnieś sukces w branży gier!



Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego


Pozostałe z kategorii: Programowanie gier

Unity 2018 Artificial Intelligence Cookbook (139.00zł)
Unreal Engine 4.x Scripting with C++ Cookbook (129.00zł)
Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych (19.50zł)
Augmented Reality Game Development (149.00zł)
Swift Game Development (139.00zł)
Microsoft XNA Game Studio 4.0. Projektuj i buduj własne gry dla konsoli Xbox 360, urządzeń z systemem Windows Phone 7 i własnego PC (44.50zł)
Hands-On Game Development Patterns with Unity 2019 (94.99zł)
Game Audio Development with Unity 5.X (159.00zł)
Unreal Engine Blueprints Visual Scripting Projects (149.00zł)
Projektowanie gier w środowisku Unity 3.x (77.00zł)
Unreal Engine. Nauka pisania gier dla kreatywnych (34.20zł)
Abecadło Małego Człowieka (7.25zł)
Writing Game Center Apps in iOS. Bringing Your Players Into the Game (46.74zł)
Tajniki projektowania gier w Unreal Engine 4 (60.80zł)
Wojny konsolowe (41.17zł)
Tworzenie gier komputerowych. Kompendium producenta (29.40zł)
Mastering Unity 2017 Game Development with C# - Second Edition (179.00zł)
Game Development Patterns and Best Practices (159.00zł)
Android. Programowanie gier na tablety (39.00zł)
Mastering UI Development with Unity (139.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Photoshop CS6/CS6 PL. Nieoficjalny podręcznik (149.00zł)
Tatry. Przewodniki górskie. Wydanie 2 (29.90zł)
Total Commander. Leksykon kieszonkowy (18.99zł)
Zautomatyzowany formularz zamówień w Excelu (10.02zł)
CGI Programming with Perl. 2nd Edition (109.65zł)
Sprawne zarządzanie projektami metodą Scrum (38.64zł)
Hands-On Design Patterns with Swift (149.00zł)
Windows Vista PL. Projekty (24.00zł)
UML 2.0 w akcji. Przewodnik oparty na projektach (34.00zł)
Informatyka Europejczyka. Nauka i zabawa z komputerem w kształceniu zintegrowanym. Część 1 (5.94zł)
Scrum. Praktyczny przewodnik po najpopularniejszej metodyce Agile (79.00zł)
Sztuka fotografowania architektury. Ujęcia z dobrej perspektywy (29.50zł)
Integrating Excel and Access (109.65zł)
Programming 3D Applications with HTML5 and WebGL. 3D Animation and Visualization for Web Pages (126.65zł)
Spring: A Developer's Not (84.92zł)
XSLT. 2nd Edition (143.65zł)
Java. Rozmówki (29.00zł)
Programowanie aplikacji dla urządzeń mobilnych z systemem Windows Mobile (47.20zł)
Budowanie mikrousług (59.00zł)
Sass i Compass. Praktyczny przewodnik dla projektantów (29.40zł)

bezprzewodowy światłowodowy internet radiowy maków podhalanski telefon serwery | zajdzyj Serwis laptopów ursus naprawimy wszystko | polecam genialny niepowtarzalny serwis laptopów warszawa sosnkowskiego 33 serwis komputerowy | maritime TS2 Space phone